تخفیف شب عید راد تایم - آموزشگاه زبان های خارجی راد تایم
برای اطلاع بیشتر از شرایط دوره‌ها با شماره تلفن های ۲۶۶۵۹۰۲۱ – ۰۲۱ و ۴۴۳۸۱۷۲۸ – ۰۲۱ تماس گرفته یا با تکمیل فرم مشاوره منتظر تماس مشاورین ما باشید.
 

درباره ما

موسسه زبان های خارجه راد تایم

این موسسه نسبتا جوان با هدف ارائه خدمان آموزش مناسب و ترقی کیفیت آموزش زبان در کشور عزیزمان ایران کار خود را در سال ۱۳۹۵ آغاز کرد. در ابتدا این موسسه با نام موسسه زبان تایم شناخته می شد که در سال ۱۳۹۷ به راد تایم تغییر یافت. این مجموعه با اساتید و تیم تحقیق و توسعه بسیار قوی و به‌روزی که دارد، دوره‌های آموزشی بسیار مناسبی را  طراحی کرده تا فعالیت حرفه‌ای و موثر را گسترش دهد و افرادی با معلومات زبانی بالا برای دنیای مدرن امروز و فردای کشور بسازد.  در همین راستا موسسه زبان رادتایم تا کنون بیش از ۲۰ هزار نفر را به طور مستقیم و غیر مستقیم آموزش داده است.

دوره هـــــــــــــای آمــــــــوزشی

موسسه زبان های خارجه راد تایم

چرا آموزشگاه راد تایم ؟

آموزش آنلاین (مجازی)

آموزش آنلاین (مجازی)

آموزشگاه‌ زبان آنلاین راد تایم ، موسسه آموزشی است که دوره‌های زبانی را به صورت آنلاین ارائه می‌دهند. این آموزشگاه‌ از طریق پلتفرم‌های آنلاین مانند Zoom یا Google Meet کلاس‌های خود را برگزار می‌کنند و از معلمان زبان باتجربه و آموزش‌دیده استفاده می‌کند.

آموزش اصولی برپایه برترین منابع دنیا

نکته متمایز کننده موسسه زبان رادتایم، توجه به نیازهای آموزشی زبان آموزان در کلاس ها است. زیرا ما شرایط کاری و تحصیلی شما را با در نظر گرفتن محدودیت های زمانی، مدنظر قرار می دهیم. همچنین مکالمه صحیح و روان هدف اصلی در برگزاری این کلاس ها میباشد و تمامی کلاس ها در محیطی پویا و حرفه ای برگزار می شود

متد آموزشی جذاب به سبک راد تایم

متد آموزشی جذاب به سبک راد تایم

با فایل‌های مکمل و تمرین‌های متنوع در هر جلسه، زبان‌آموزان بارها و بارها مطالب آموزشی را مرور کرده و یادگیری‌شان ماندگار می‌شود.

اساتید موسسه زبان راد تایم

اساتید موسسه زبان راد تایم

از امتیازات آموزشگاه راد تایم بهره گیری از اساتید دارای تحصیلات دانشگاهی و اساتید دارای مدارک بین المللی تدریس می باشد که این عامل می تواند حتی به تنهایی در تضمین کیفیت آموزشگاه نقش بسزایی را ایفا کند.

تعیین سطح آنلاین و رایگان

تعیین سطح آنلاین و رایگان

در موسسه زبان راد تایم علاوه بر برگزاری حضوری امتحان، مشاوره و تست آنلاین و تلفنی نیز انجام می شود. این امکان در هر دو شعبه مرزداران وفرمانیه برقرار است.

هزینه مقرون به صرفه کلاس های حضوری و آنلاین-min

هزینه مقرون به صرفه کلاس های حضوری و آنلاین

شرکت دردوره های آموزش زبان و کلاس های آموزشگاه راد تایم با مناسب ترین قیمت . بهترین آموزش با مناسب ترین قیمت فقط در موسسه زبان راد تایم

نظرات دانشجویان راد تایم

سوالات دیگه ای دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید