بهترین کلاس آنلاین آیلتس - آموزشگاه زبان های خارجی راد تایم

بهترین کلاس آنلاین آیلتس

1405 بازدید
بهترین کلاس آنلاین آیلتس

دوره آیلتس آنلاین یک روش محبوب برای آمادگی برای آزمون آیلتس است. این روش به زبان اموزان امکان می‌دهد تا به صورت آنلاین و از هر جایی که دارای اتصال اینترنت است، به آموزش بپردازند.

آیلتس (سیستم بین المللی آزمون زبان انگلیسی) محبوب ترین آزمون زبان انگلیسی در جهان برای کار، تحصیل و مهاجرت است. بیش از 10000 سازمان به آیلتس به عنوان یک شاخص قابل اعتماد برای تمرین ارتباطات زبان انگلیسی متکی هستند. آیلتس مهارت های زبان انگلیسی شرکت کننده را در چهار مهارت شنیداری، خواندن، نگارش و گفتار ارزیابی می کند. در ادامه تمام مطالب مورد نیاز درباره آزمون و کلاس آیلتس را خواهید آموخت. پس با ما همراه باشید.

بهترین دوره آنلاین آیلتس

هدف از برگزاری دوره آنلاین آیلتس بهره وری و کارایی حداکثری در کمترین زمان ممکن است، چرا که شرکت کننده گان در این دوره ها، متقاضیان مهاجرت به کشور های انگلیسی زبان، کارجویان(جاب سیکرز) و دانشجویان خواهان تحصیل در کشورهای انگلیسی زبان و نهایتاً دانشجویان مقطع دکترا و تحصیلات تکمیلی داخل کشور هستند، از همین رو دستیابی سریع به نمره مدنظر زبان آموزان اهم واجبات است.

ویژگی‌های کلاس زبان آنلاین

  • محتوای تعاملی دیجیتال
  • محتوای دیجیتال در جلسات آفلاین برای مرور و آمادگی بیشتر
  • آسودگی با تکنولوژی
  • یادگیری بی‌دغدغه زبان انگلیسی به کمک تکنولوژی در فضای امن
  • از مبتدی تا پیشرفته
  • امکان گذراندن تمام سطوح از مبتدی تا پیشرفته به صورت آنلاین
  • ارائه مدرک معتبر
  • امکان دریافت گواهینامه فارغ‌التحصیلی معتبر پس از هر دوره
  • یادگیری در همه‌جا
  • شرکت در کلاس‌ها از هر مکانی و دسترسی به تمامی منابع کلاس
  • جلسات آفلاین و آنلاین

دوره آنلاین آیلتس فشرده

دوره آنلاین آیلتس فشرده راد تایم با بهترین کیفیت می باشد آموزش آیلتس در بستر آنلاین با کلاس حضوری آیلتس هیچ تفاوتی ندارد. زیرا همه ی قابلیتها و موارد لازم برای تدریس استاد در بستر آنلاین فراهم شده است دانشجویان می توانند در تخته فرضی بنویسند و سوالات خود را مطرح کنند و صدای رسا دو طرفه و کیفیت تصویر عالی را مشاهده کنند.

بنابراین زبان آموزانی که تصمیم به شرکت در کلاس آیلتس آنلاین می گیرند بدون هیچ نگرانی از کیفیت کلاس آیلتس آنلاین و تفاوت آن با کلاس حضوری نداشته باشند زیرا هر دو بازدهی کاملا” یکسانی دارند.

بهترین دوره مجازی آیلتس و شیوه آموزش آیلتس آنلاین

آمورش مجازی وآنلاین آیلتس موسسه رادتایم شیوه جدید و بسیار کارآمدی است که مزایای فراوانی داشته. می توان از آن با هدف جایگزین کردن آن به جای بخشی از آموزش های حضوری بهره برد. در رویکرد جدید آموزش آنلاین زبان انگلیسی تعاملات بیشتری می تواند بین استاد و زبان آموز در کلاس صورت میگیرد. در شیوه ی آموزش آنلاین زبان بعنوان یکی روش آسان یادگیری زبان، سطح آموزش و یادگیری با سرعت زیادی افزایش می یابد. همچنین محدودیت های نظام آموزشی سنتی را ندارد.

فرمت و انواع کلاس های بهترین کلاس های آنلاین آیلتس

دوره های آیلتس رادتایم به صورت دوره های عادی آیلتس و دوره های فشرده آیلتس ارائه می گردد، با توجه به مهارت های زبان انگلیسی زبان آموزان توسط متخصصان ما هدایت تحصیلی شده و دوره مورد نظر پس از تعیین سطح برای آنها تعیین می شود.

بهترین استاد آیلتس آنلاین

بهترین استاد آیلتس مهیار جلالی

پکیج آموزش آیلتس رایگان

پکیج آموزش آیلتس از مبتدی تا پیشرفته رایگان

  1. وبسایت آزمون آیلتس: وبسایت رسمی آیلتس (www.ielts.org) در بخش “آمادگی برای آزمون” متعددی از منابع آموزشی رایگان را ارائه می‌دهد، از جمله نمونه سوالات، راهنمایی‌ها و تمرینات آزمون.
  2. کانال‌های آموزشی آیلتس در YouTube: برخی از مدرسان آیلتس محترم و موسسات آموزشی روش‌ها و تمرینات آموزشی رایگان را در کانال‌های YouTube خود به اشتراک می‌گذارند.
  3. وبسایت‌های آموزشی آیلتس رایگان: برخی از وبسایت‌های آموزشی مستقل منابع رایگانی برای آموزش آیلتس ارائه می‌دهند. به طور مثال، “IELTS Liz” و “IELTS Advantage” دو وبسایت معروف هستند که منابع رایگان و مفیدی را در اختیار شما قرار می‌دهند.
  4. اپلیکیشن‌های آموزشی آیلتس: در فروشگاه‌های برنامه‌های موبایل، اپلیکیشن‌های آموزشی آیلتس رایگانی وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید. برخی از این اپلیکیشن‌ها دارای تمرینات، نمونه سوالات و راهنمایی‌های مفید هستند.
  5. گروه‌های آموزشی آیلتس آنلاین: در شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، گروه‌های آموزشی آیلتس رایگان وجود دارند که می‌توانید در آنها با دیگران در مورد تجربیات خود صحبت کنید و از منابع آموزشی رایگان بهره‌برداری کنید.

بهترین پکیج آموزش زبان انگلیسی آیلتس ، پکیج آموزش آیلتس از مبتدی تا پیشرفته، پکیج کامل آموزش آیلتس:

  • ۱. اپلیکیشن دولینگو
  • ۲. بسته نرم افزاری رزتا استون
  • ۳. بسته نرم‌افزاری ساتل Sweet English.
  • ۴. بسته نرم افزاری Nonstop English.
  • ۵. پکیج سرزمین زبان
  • ۶. پکیج زبان نصرت
  • ۷. پکیج لایبر
  • ۸. پکیج استاد نینا
با ۶ آزمون آنلاین رایگان آیلتس آشناشو «رایگان»

دوره های آنلاین آمادگی آیلتس

  1. آشنایی با ساختار آزمون:
    اولین گام برای آموزش دوره آیلتس، آشنایی با ساختار آزمون است. شما باید با نحوه برگزاری آزمون و ساختار هر چهار بخش آن (Listening، Reading، Writing و Speaking) آشنا شوید.
  2. مطالعه منابع مناسب:
    مطالعه منابع مناسب و جمع آوری منابع آموزشی مفید در فرآیند آموزش دوره آیلتس بسیار مهم است. کتاب‌های آموزشی، روزنامه‌ها، مجلات، وب‌سایت‌های مرتبط، ویدئوهای آموزشی و … از جمله منابعی هستند که می‌توانید از آنها برای آموزش دوره آیلتس استفاده کنید.
  3. شرکت در کلاس‌های آموزشی:
    شرکت در کلاس‌های آموزشی آیلتس، یکی از بهترین راه‌های آموزش دوره آیلتس است. در این کلاس‌ها، مدرسان با تجربه به شما نکات مهم و راهکارهایی را برای تقویت مهارت‌های شما در هر چهار بخش آموزش می‌دهند.
  4. تمرین مداوم:
    تمرین مداوم و مستمر در هر چهار بخش آیلتس، یکی از راه‌های موثر برای آموزش دوره آیلتس است. شما باید به صورت مداوم تمرین‌های آیلتس را انجام دهید تا بهبود یابید و به نمره مطلوب برسید.

کلاسهای آیلتس آنلاین

  1. رعایت زمان بندی:
    رعایت زمان بندی در هنگام آموزش دوره آیلتس، بسیار مهم است. شما باید برای هر چهار بخش آیلتس، زمان کافی را در نظر بگیرید تا بتوانید بهبود یابید و به نمره مطلوب برسید.
  2. تمرکز بر نکات مهم:
    تمرکز بر نکات مهم و چالش‌هایی که در هر چهار بخش آیلتس با آنها مواجه هستید، بسیار مهم است. شما باید به نکات مهم و چالش‌های آیلتس توجه کنید تا بتوانید به نمره مطلوب دست یابید.
  3. تمرین با مواد آموزشی رسمی:
    تمرین با مواد آموزشی رسمی آیلتس، یکی از بهترین راه‌های آموزش دوره آیلتس است. شما باید با مواد آموزشی رسمی آیلتس مانند کتاب‌های Cambridge و آزمون‌های شبیه‌سازی شده آیلتس تمرین کنید تا بهبود یابید و به نمره مطلوب برسید.
  4. استفاده از منابع آنلاین:
    استفاده از منابع آنلاین نیز یکی از راه‌های آموزش دوره آیلتس است. وب‌سایت‌هایی مانند IELTS Liz، IELTS Advantage و IELTS Simon منابع مفیدی برای آموزش دوره آیلتس هستند.
  5. تمرین با شرکت در آزمون‌های شبیه‌سازی شده:
    تمرین با شرکت در آزمون‌های شبیه‌سازی شده آیلتس، یکی از بهترین راه‌های آموزش دوره آیلتس است. شما با شرکت در این آزمون‌ها، با ساختار و شیوه برگزاری آزمون آیلتس آشنا می‌شوید و به نمره مطلوب نزدیک‌تر می‌شوید.
موثرترین تکنیک های لیسنینگ آیلتس
موثرترین تکنیک های لیسنینگ آیلتس

سطح بندی آیلتس موسسه زبان رادتایم به صورت:

  • سطح مبتدی (Fundamental) 1 و 2
  • پیری آیلتس (Pre IELTS) 1و 2
  • دوره آیلتس IELTS
  • دوره آنلاین آیلتس فشرده
  • کلاس خصوصی آنلاین آیلتس

کلاس آیلتس حضوری

این کلاس به دو صورت کلاس حضوری فشرده آیلتس و کلاس حضوری تک مهارت آیلتس ارائه می گردد. کلاس حضوری فشرده آیلتس تنها در مدت 3 ماه شما را تا آیلتس 7 می رساند. در کلاس حضوری تک مهارته رادتایم، هر یک از مهارت های آیلتس به صورت جداگانه طی 1.5ساعت و 3 روز در هفته برگزار می گردد .

مهارت های آیلتس

مهارت های آیلتس شامل 4 مهارت اصلی می باشد:

  • گفتار (Speaking)
  • نوشتار (Writing)
  • شنیدار (Listening)
  • خواندن (Reading)

شرح کلاس آیلتس حضوری تک مهارت :

نام دورهمدت هر جلسهطول دورهروزهای دوره
اسپیکینگ آیلتس1.30 ساعت1.5 ماه3 روز در هفته
رایتینگ آیلتس1.30 ساعت1.5 ماه3 روز در هفته
ریدینگ آیلتس2.30 ساعت1.5 ماه3 روز در هفته
لیسنینگ آیلتس1.30 ساعت1.5 ماه3 روز در هفته

کلاس آیلتس آنلاین

کلاس آنلاین محاسن بسیار زبادی دارا است در برخی از مناطق کشور دسترسی به یک آموزشگاه زبان با کیفیبت میسر نیست ولی به لطف پیشرفت فناوری عدالت در مورد بسیاری از نقاط دور افتاده نیز اجرا شد و صرفا با داشتن یک موبایل و یا کامپیوتر دسترسی به بهترین اساتید در سرتاسر کشور و حتی جهان میسر است باید خاطر نشان ساخت که برخی از اساتید بسیار حاذق و با تجربه موسسه زبان رادتایم ساکنان کشورهای انگلیسی زبان هستند و شما با یک مدرس نیتو به پیشیباز آزمون آیلتس هواهید رفت.از آن گذشته برخی از هم میهنان ما به علت ظهور بیماری کووید-19 ترجیح به شرکت در کلاس های آنلاین دارند. برای این دسته از عزیزان نیز کلاس آیلتس آنلاین یک موهبت به حساب می آید.

جدول کلاس آیلتس آنلاین آموزشگاه زبان رادتایم:

نام دورهمدت هر جلسهطول دورهروزهای دوره
اسپیکینگ آیلتس1.30 ساعت1.5 ماه3 روز در هفته
رایتینگ آیلتس1.30 ساعت1.5 ماه3 روز در هفته
ریدینگ آیلتس2.30 ساعت1.5 ماه3 روز در هفته
لیسنینگ آیلتس1.30 ساعت1.5 ماه3 روز در هفته

انواع آزمون آیلتس

آیلتس برمبنای کامپیوتر و به پیپربیس paper based ارائه می شود، تنها آزمون زبان محبوب برای مهاجرت به استرالیا، کانادا، نیوزلند و بریتانیا که به رسمیت شناخته شده است. با مطالعه مکالمات انسانی، آیلتس بیش از 30 سال پیش آزمونی برای چهار مهارت زبان انگلیسی بود. امروزه، آیلتس به تعیین استاندارد برای آزمون زبان انگلیسی ادامه می دهد. در آزمون آنلاین، داوطلب به مراکز استاندارد برگزاری آزمون در سطح شهر مراجعه کرده و با استفاده از سیستم های موجود در آن مراکز، آزمون خود را تکمیل می کند. آزمون های کاغذی هم در مراکز معتبر و تایید شده برگزار می شوند با این تفاوت که عده زیادی به صورت همزمان در سالن های بزرگ در کنار یکدیگر آزمون می دهند.
نکته قابل توجه این است که در هر دو نوع آزمون، قسمت اسپیکینگ به صورت حضوری و در مقابل اگزمینر برگزار می شود.

بیشتر بخوانید



ساختار آزمون آیلتس

آزمون آیلتس برای هر چهار مهارت زبان   Listening، Reading، Writing  و Speaking است. شما در آزمون های  Listening، Reading  و Writing پشت سر هم بدون وقفه شرکت می کنید. برای آزمون  Speaking، می‌توانید یک زمان آنلاین در تاریخ و زمان دلخواه خود رزرو کنید. اگر در زمان مشخص شده نتوانستید یک بازه را انتخاب کنید، به طور خودکار یک بازه به شما اختصاص داده می شود. کل زمان آزمون کمتر از 3 ساعت است.

آزمون لیسنینگ آیلتس (30 دقیقه)

شما به چهار بخش ضبط شده گوش می دهید و سپس به سوالات پاسخ می دهید. ضبط به زبان انگلیسی بومی و زمان آزمون 30 دقیقه است.

آزمون ریدینگ آیلتس 60 دقیقه

در آزمون ریدینگ آیلتس باید به 40 سوال پاسخ دهید و به گونه ای طراحی شده است که شما را در طیف وسیعی از مهارت های ریدینگ آزمایش کند. برای یافتن اصل مطلب، باید ایده‌های اصلی، جزئیات، استدلال‌های منطقی و کوتاه‌مدت را مطالعه کنید و نگرش، نظرات و نیات نویسندگان را درک کنید.

Withheld شدن آیلتس چیست؟

آزمون رایتینگ آیلتس (60 دقیقه)

این آزمون شما را ملزم به انجام دو کار می کند و موضوعات مورد علاقه را بر اساس ماژولی که می گذرانید پوشش می دهد.

آزمون اسپیکینگ آیلتس (11-14 دقیقه)

در آزمون اسپیکینگ آیلتس مهارت های مکالمه انگلیسی شما را ارزیابی می کند. این تست در سه قسمت ضبط و انجام می شود.

تعیین سطح و مشاوره رایگان آمادگی آزمون آیلتس

تاریخ آزمون آیلتس

آزمون آیلتس هر ساله در تاریخ های متفاوتی در مراکز مختلف برگزاری آزمون، برگزار می شود. تاریخ های برگزاری آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال متفاوت است گرچه ممکن است در یک روز نیز هر دو آزمون برگزار شوند اما شما باید دقت کنید که در کدام یک از این آزمون ها می خواهید شرکت کنید و تاریخ آن را پیگیری کنید. آیلتس در ایران زیر نظر سازمان سنجش برگزار می شود و این سازمان مجوز برگزاری آزمون بین المللی زبان برای موسسات را صادر می کند. داوطلبان می توانند برای انتخاب تاریخ ثبت نام و ثبت نام آزمون زبان انگلیسی به سایت موسسه مراجعه کنند. شرکت در آزمون آیلتس هزینه نسبتاً بالایی دارد، بنابراین افراد باید با اطلاع از زمان دقیق آزمون، بر اساس آخرین زمان آزمون آیلتس به بهترین شکل برای آن آماده شوند.

بهترین محموعه آیلتس

چرا آیلتس را انتخاب کنیم؟

این یک آزمون برای مطالعه است. هزاران دانشگاه و کالج مشهور جهان نتایج آیلتس را به عنوان مدرکی دال بر مهارت زبان انگلیسی می پذیرند.این آزمون برای افراد حرفه ای است. سازمان های ثبت حرفه ای در بسیاری از زمینه ها از جمله حسابداری، مهندسی، حقوق، پزشکی، پرستاری، داروسازی و سازمان های آموزشی، نمره آیلتس را در بسیاری از افراد جامعه می پذیرند. این بدان معناست که برای ثبت نام حرفه ای در یک کشور انگلیسی زبان باید آیلتس را بگذرانید. این آزمون برای اکثر دولت ها نمرات آیلتس را به گواهی مهارت زبان شما در مقایسه با سایر آزمون های زبان انگلیسی به عنوان پیش نیاز برای اقامت دائم منتقل می کنند. سایر ارائه دهندگان آموزش عمومی آیلتس تنها آزمون غیر آکادمیک موجود برای مهاجرت به استرالیا، نیوزلند، کانادا، بریتانیا و ایالات متحده هستند.

ویژگی‌های بهترین موسسه آیلتس آنلاین

  • کیفیت آموزش: بهترین موسسه آیلتس آنلاین باید برنامه‌های آموزشی با کیفیت و جامع ارائه دهد. این برنامه‌ها باید شامل درس‌های آموزشی جامع، تمرینات و تست‌های مداوم، بازخورد دقیق و منظم، و منابع آموزشی متنوع باشد.
  • کارکردن با مدرسان ماهر: موسسه باید از مدرسانی با تجربه و تخصص در آموزش آیلتس استفاده کند. این مدرسان باید توانایی تدریس و توجیه مفاهیم را داشته باشند و بتوانند به نیازهای دانشجویان پاسخ دهند.
  • منابع آموزشی قوی: موسسه باید به دانش‌آموزان منابع آموزشی متنوع و خوبی ارائه کند. این منابع می‌توانند شامل کتاب‌های آموزشی، فیلم‌های آموزشی، مقالات، نمونه سوالات و تست‌ها، و منابع آموزشی تعاملی مانند پلتفرم‌های آنلاین باشند.
  • تمرینات و تست‌ها: موسسه باید به دانش‌آموزان فرصتی برای تمرین و آزمون آزمایشی داده و از تست‌های عملیاتی واقعی آیلتس استفاده کند. این کمک می‌کند تا دانش‌آموزان با قالب و سبک آزمون آیلتس آشنا شوند و مهارت‌های لازم را تمرین کنند.
کلاس و دوره آیلتس
کلاس آیلتس موسسه زبان های خارجی رادتایم

بهترین دوره آنلاین آیلتس

  • بازخورد دقیق: موسسه باید بازخورد دقیق و سازنده‌ای به دانش‌آموزان ارائه دهد. این بازخورد باید بر روی نقاط قوت و ضعف دانش‌آموزان تمرکز کند و راهنمایی‌های لازم را برای بهبود عملکرد آن‌ها ارائه کند.
  • امکانات فناوری: موسسه برای آموزش آنلاین باید از امکانات و فناوری مناسبی برخوردار باشد. این شامل پلتفرم‌های آموزشی آنلاین قوی، ویدیوهای با کیفیت، و ارتباط برقرار کردن با اساتید و همکاران به صورت آنلاین است.
  • امتیازات و پشتیبانی: بهترین موسسه آیلتس آنلاین باید امتیازات و پشتیبانی مناس8. انعطاف‌پذیری زمانی: یک موسسه آیلتس آنلاین باید برنامه‌های آموزشی را به گونه‌ای طراحی کند که به دانش‌آموزان امکان مطالعه و تمرین در زمان‌های مناسب برای آن‌ها را بدهد. این انعطاف زمانی به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا برنامه خود را با برنامه‌های روزانه و شخصی خود هماهنگ کنند.
  • ارتباط مستمر و پشتیبانی: بهترین موسسه آیلتس آنلاین باید ارتباط مستمر با دانش‌آموزان خود داشته باشد و به آن‌ها پشتیبانی لازم را در طول فرآیند آموزش ارائه کند. این شامل ارائه پاسخ به سوالات، حل ابهامات، و ارائه راهنمایی‌های لازم برای بهبود عملکرد است.
  • نتایج موفق: بهترین موسسه آیلتس آنلاین باید نتایج موفقیت‌آمیز در آزمون آیلتس داشته باشد. این می‌تواند شامل درصد قبولی بالا، افرادی که نمره بالا کسب کرده‌اند، و شاگردانی که به خوبی در مهارت‌های چهارگانه آیلتس پیشرفت کرده‌اند، باشد.

مزایایی شرکت در کلاس آمادگی آیلتس :

  1. امکان دسترسی به محتوای آموزشی در هر زمان و مکانی که شما می‌خواهید، بدون نیاز به حضور حضوری در کلاس درس.
  2. ارائه محتوای آموزشی توسط مربیان و متخصصان مجرب و با تجربه در زمینه آمادگی آیلتس.
  3. امکان ارتباط با مربیان و دیگر دانش‌آموزان از طریق ابزارهای آنلاین، از جمله چت، ویدئو کنفرانس و تالار گفتگو.
  4. دسترسی به تست‌ها و تمرینات متنوع و بیشتری که می‌تواند به بهبود مهارت‌های شنیداری، خواندنی، نوشتاری و صحبت کردن شما کمک کند.
  5. امکان تعیین سطح شما و تنظیم برنامه آموزشی شخصی‌سازی شده برای شما.
  6. صرفه‌جویی در زمان و هزینه، زیرا شما نیازی به سفر به محل برگزاری کلاس‌های حضوری و پرداخت هزینه‌های مرتبط با حضور در کلاس‌های حضوری ندارید.

کلاس آنلاین آیلتس رایگان وی سایت آموزشی رایگان

1. سایت رسمی آیلتس: سایت رسمی آیلتس بهترین منبع برای آموزش آیلتس آکادمیک و آموزش آیلتس جنرال است. این سایت شامل راهنمایی های آموزشی، آزمون های نمونه، پرسش و پاسخ های متداول، ویدئوهای آموزشی و منابع دیگر برای آماده شدن برای آزمون آیلتس است.

2. سایت IELTS Liz: این سایت به طور کامل به مباحث مختلف آیلتس پرداخته و محتوای آموزشی، تمرینات و مثال های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین، این سایت شامل ویدئوهای آموزشی و مقالاتی در مورد روش های موفقیت در آزمون آیلتس است.

3. سایت IELTS Advantage: این سایت شامل دوره های آموزشی آنلاین، تمرینات و مثال هایی است که به شما کمک می کند تا مهارت های مختلف آیلتس را بهبود بخشید. این سایت در مورد بخش های مختلف آیلتس، از جمله شنیداری، خواندن، نوشتن و صحبت کردن صحبت می کند.

4. سایت E2Language: این سایت شامل دوره های آموزشی آیلتس، تمرینات و آزمون های نمونه است. این سایت به شما کمک می کند تا با مهارت های مختلف آیلتس، از جمله شنیداری، خواندن، نوشتن و صحبت کردن، آشنا شوید.

5. سایت Magoosh IELTS Blog: این سایت شامل مقالات آموزشی، تمرینات و مثال هایی است که به شما کمک می کند تا مهارت های مختلف آیلتس را بهبود بخشید. این سایت همچنین شامل ویدئوهای آموزشی و مطالب مفیدی در مورد روش های یادگیری آیلتس است.

بهترین مجموعه آیلتس

دوره فشرده آیلتس آنلاین

زندگی در یک شهر بزرگ مانند تهران دغدغه‌های خاص خود را دارد حال اگر در شهرستان نیز زندگی کنید بسیاری از افراد امروزه از سن ۱۸ سالگی به بعد مشغول به کار خواهند شد و زمان کافی برای حضور در کلاس‌ها را در طول روز ندارند.

یک آموزشگاه خوب دارای کلاس‌های حضوری و غیرحضوری است . کلاس غیر حضوری باید دارای امکانات پیشرفته بوده و بعد از اتمام کلاس ویدیوی ضبط شده در اختیار داوطلب قرار بگیرد.

کلاس‌های غیر حضوری نسبت به حضوری دارای مزیت‌های مثبت خود هستند که در ادامه برخی از آنها را بیان خواهیم کرد.

صرفه جویی در وقت و زمان : بسیاری از افراد فرصت حضور در کلاس‌ها را ندارند و آموزش آنلاین در وقت و زمان آنها صرفه‌جویی خواهد کرد.

کاهش هزینه‌ها : به دلیل وجود تورم و افزایش هزینه‌ها در ایران بسیاری از افراد مایل هستند که هزینه های زندگی خود را کاهش دهند که شرکت در کلاس‌های آنلاین بعث کاهش هزینه‌های رفت و آمد خواهد شد.

بدون محدودیت و در دسترس بودن : کلاس‌های آنلاین تنها با کمک یک گوشی موبایل و متصل شدن به اینترنت برای همگان فراهم خواهد شد و این مزیتی فوق العاده می‌باشد.

آموزش غیر حضوری زبان انگلیسی راد تایم
آموزش غیر حضوری زبان انگلیسی راد تایم

قابلیت مرور مطالب بیش از چند بار : در کلاس‌های آنلاین ویدیوهای ضبط شده در اختیار داوطلب قرار می‌گیرد و مرور برای چند بار فراهم می‌شود که باعث شکل‌گیری عمیق نکته‌های آموزشی خواهد شد.

افزایش اعتماد به نفس : مشکل اعتماد به نفس در میان جوانان امروزی به قدری زیاد وجود دارد و کلاس‌های آموزشی آنلاین باعث می‌شود که به راحتی سوالات خود را مطرح کرده و همچنین در افزایش اعتماد به نفس آنها در برقراری ارتباط با استاد کمک خواهد کرد.

کلاس آنلاین ielts چه امکاناتی دارد؟

  1. متخصص و مجرب: معلمان باید تحصیلات لازم و تجربه کافی در آموزش زبان و آیلتس داشته باشند.
  2. ساختار درسی مناسب: برنامه درسی باید منطبق با سطح شما و نیازهای شما باشد و محتوای آن باید شامل تمرین و آزمون های متعدد باشد.
  3. امکانات وب سایت: وب سایت کلاس آنلاین باید دارای امکاناتی مانند فیلم های آموزشی، تمرین های تعاملی و آزمون های شبیه سازی شده آیلتس باشد.
  4. کلاس های گروهی و خصوصی: برای داشتن یک تجربه یادگیری موثر، باید بتوانید در کلاس های گروهی و خصوصی شرکت کنید.
  5. قیمت مناسب: باید قیمت کلاس آنلاین برای شما مناسب باشد و با سایر کلاس های آنلاین مقایسه شود.

کلاس های آنلاین زبان انگلیسی آیلتس

دوره آنلاین آیلتس فشرده

Ielts – آموزش مجازی آیلتس

کدام آزمون را انتخاب کنید؟

برای انتخاب بین آیلتس آکادمیک و جنرال باید چندین نکته را در نظر بگیرید.

آیلتس آکادمیک – این آزمون برای کسانی که قصد دارند تحصیلات عالی (مقطع ارشد به بالا) کسب کنند یا برای کسانی که مایل به گذراندن دوره های آموزشی در یک رشته حرفه ای مانند پزشکی یا مهندسی هستند مناسب خواهد بود. همانطور که از نام آن پیداست، این نسخه آمادگی متقاضیان برای تحصیلات دانشگاهی یا آموزش انگلیسی را ارزیابی می کند.

آیلتس جنرال- اگر قصد تحصیل، کار یا آموزش در یک کشور انگلیسی زبان دارید یا در حال مهاجرت به یک کشور انگلیسی زبان مانند استرالیا، کانادا، نیوزیلند، انگلستان یا موارد دیگر هستید، باید به آزمون جنرال فکر کنید. داوطلبان آزمون آیلتس جنرال در مورد استفاده روزمره از زبان، با محتوا و سوالات متمرکز بر محیط کار و موقعیت های اجتماعی مورد آزمایش قرار می گیرند.

هر دو آزمون آکادمیک و جنرال شامل چهار بخش هستند: گوش کردن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن.

دوره آیلتس آنلاین

  • مطالعه کوتاه روزانه رمز موفقیت در تداوم و تکرار است.
  • سعی کنید حدود ۵ یا ۶ روز در هفته مطالعه کنید و زمانی را انتخاب کنید که بتوانید به خوبی تمرکز داشته باشید
  • کلماتی که نمی دانید را یادداشت کنید- معنی آنها را پیدا کرده و سعی کنید در طول هفته آینده آنها را یاد بگیرید – املای آنها را نیز تمرین کنید.
  • برای موضوعات مختلف لیست واژگان ایجاد کنید
  • اگر به تمرین اسپیکینگ احتیاج داریدیا مکالمه ضعیفی دارید: موضوعی را انتخاب کرده و به مدت ۲ دقیقه درباره آن صحبت کنید. صدای خود را ضبط کنید به آن گوش دهید و خود را اصلاح کنید.
  • مقابل آینه با صدای بلند تمرین کنید
  • در مواقع بیکاری، رانندگی و … ترانه های انگلیسی گوش کنید و تمرین کنید

کلاس های آنلاین آیلتس و دوره های غیر حضوری راد تایم

نکات کلیدی WRITING Task 1 Academic

– روش کسب نمره ۷ به بالا
– معرفی انواع سوال ها
– تشریح چالش های هر سوال
– توضیح مراحل نوشتن یک مقاله از تحلیل سوال تا ویرایش نهایی
– معرفی و تشریح نمونه های موفق برای هر سوال

نکات کلیدی WRITING Task 1 General

– تشریح مولفه های لازم برای کسب نمره ۷ به بالا
– معرفی انواع نامه و تفاوتهای آنها
– تشریح رسمی یا غیر رسمی نوشتن
– ارائه و تشریح نمونه های موفق برای هر نوع سوال

نکات کلیدی WRITING Task 2

روش کسب نمره ۷ به بالا
تایپ Advantage/Disadvantage و نکات کلیدی مربوطه همراه با تحلیل سمپل
Opinion Essay و نکات کلیدی آن همراه با تحلیل سمپل
Discuss Both Views و نکات کلیدی آن همراه با تحلیل سمپل
Problem/ Solution و نکات کلیدی آن همراه با تحلیل سمپل
Double Action و نکات کلیدی آن همراه با تحلیل سمپل

 نکات کلیدی SPEAKING

– روش کسب نمره ۷ به بالا
– معرفی هریک از سه پارت آزمون اسپیکینگ
– Pronunciation Features
– Common Mistakes در حوزه گرامر و تلفظ
– نکات مهم Complex grammar
– تکنیک های پاسخ گویی بخش ۱، ۲ و ۳ آزمون آیلتس به تفکیک
– پخش و تحلیل سمپل های زبان آموزان برای هر بخش
– پخش و تحلیل سمپل های استاد برای هر بخش

زنی که اعتماد به نفس دارد اینگونه رفتار می کند
زنی که اعتماد به نفس دارد اینگونه رفتار می کند


نکات کلیدی READING

– تشریح چالش های اصلی زبان آموزان در ریدینگ
– اهمیت سریع خوانی و راه حل برای کند خوان ها
– معرفی انواع سوالات
– معرفی انواع کلمات کلیدی
– روش صحیح و سریع scanning
– استراتژی لازم برای پاسخگویی انواع سوالات

نکات کلیدی LISTENING

– تشریح چالش های اصلی زبان آموزان در لیسنینگ
– دلایل و راه حل هایی برای مشکل متوجه نشدن در لیسنینگ
– لهجه های رایج و تفاوتهای آنها
– معرفی انواع سوالات
– نحوه پاسخگویی به سوالات map
– نحوه پاسخگویی به سوالات چندگزینه ای طولانی
– راه حل مشکل تمرکز و جا ماندن از سوال

Common Mistakes in WRITING

– تشریح انتظارات ممتحنین از رایتینگ های ۷ به بالا
– تشریح انواع اشتباهات رایج گرامری زبان آموزان ایرانی
– انواع اشتباهات رایج در املای صحیح کلمات
– اشتباهات رایج در انتخاب کلمات و همنشین ها
– اشتباهات رایج در لحن نگارش رسمی و غیر رسمی
– پیشنهاداتی برای مرتفع کردن اشتباهات تا قبل از آزمون آیلتس

آزمون آیلتس آکادمیک
آزمون آیلتس آکادمیک مختص داوطلبانی است که می خواهند به کشور های دیگر مهاجرت تحصیلی کنند

 Complex GRAMMAR

– اهمیت گرامرهای پیچیده برای کسب نمره ۷ به بالا در رایتینگ و اسپیکینگ
– تشریح انواع گرامرهای پیچیده و ضروری برای آیلتس با مثالهای مرتبط
– ارائه استراتژی هایی برای استفاده از گرامرهای پیچیده در اسپیکینگ
– ارائه استراتژی هایی برای استفاده از گرامر های پیچیده در رایتینگ
– پیشنهاداتی برای ارتقای دانش گرامری

تفاوت آزمون تافل و آیلتس چیست؟

آزمونهای آیلتس (IELTS) و تافل (TOEFL) هر دو آزمون‌های استاندارد زبان انگلیسی هستند که برای ارزیابی مهارت زبان انگلیسی دانشجویان و افرادی که قصد تحصیل یا کار در کشورهای انگلیسی زبان را دارند، طراحی شده‌اند. اگرچه هدف آنها مشابه است، اما دارای تفاوت‌هایی در ساختار، محتوا و استفاده‌های مختلف هستند. در زیر تفاوت‌های اصلی بین آزمون آیلتس و تافل را بررسی خواهیم کرد:

  1. سازمان برگزاری:
  • آیلتس: آزمون آیلتس توسط برخی از مراکز آزمون برگزار می‌شود که توسط برنامه‌های آموزشی انگلیسی و بریتانیایی آماده شده‌اند.
  • تافل: آزمون تافل توسط سازمان آموزش جهانی (ETS) برگزار می‌شود.
  1. استفاده و پذیرش:
  • آیلتس: آیلتس عموماً برای پذیرش در دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی در کشورهای انگلیسی زبان و همچنین برای مهاجرت و استفاده در محیط کار استفاده می‌شود.
  • تافل: تافل عموماً برای پذیرش در دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی در کشورهای آمریکا، کانادا و برخی از کشورهای دیگر استفاده می‌شود.
تافل یا آیلتس کدام یک آسانتر است؟
تافل یا آیلتس کدام یک آسانتر است؟

آزمون تافل و آیلتس

  1. ساختار آزمون:
  • آیلتس: آیلتس شامل چهار بخش است: شنیداری (Listening)، خواندن (Reading)، نوشتن (Writing) و مکالمه (Speaking).
  • تافل: تافل شامل چهار بخش است: شنیداری (Listening)، خواندن (Reading)، نوشتن (Writing) و گفتار (Speaking). بخش گفتار تافل به صورت کامپیوتری برگزار می‌شود.
  1. سازمان بندی و زمان آزمون:
  • آیلتس: آزمون آیلتس در دو نوع عمومی (IELTS General Training) و آکادمیک (IELTS Academic) برگزار می‌شود. هر دو نوع آزمون شامل همان چهار بخش است.
  • تافل: آزمون تافل در دو نوع آزمون کاغذی (TOEFL PBT) و آزمون اینترنتی (TOEFL iBT) برگزار می‌شود. هر دو نوع آزمون شامل همان چهار بخش است.
  • محتوا و سطح مهارت زبانی:
  • آیلتس: آیلتس سطح مهارت زبانی را از ۱ تا ۹ ارزیابی می‌کند. نمره ۹ به معنای مهارت زبانی بسیار خوب و نمره ۱ به معنای مهارت زبانی ضعیف است.
  • تافل: تافل سطح مهارت زبانی را از ۰ تا ۱۲۰ ارزیابی می‌کند. نمره ۱۲۰ به معنای مهارت زبانی بسیار خوب و نمره ۰ به معنای مهارت زبانی ضعیف است.

توجه داشته باشید که این تفاوت‌ها تا حدی ممکن است بر اساس نوع آزمون و منطقه جغرافیایی متفاوت باشد. برای اطلاعات دقیق‌تر و انتخاب بین آزمون آیلتس و تافل، توصیه می‌شود با دانشگاه یا مؤسسه مورد نظر خود تماس بگیرید و نیازهای خود را مطرح کنید.

آزمون ماک آیلتس آنلاین رایگان

بهترین راه سنجش میزان آمادگی افراد قبل از شرکت در امتحان اصلی می باشد. مقدار هزینه آزمون اصلی آیلتس مقدار کمی نیست، پس اگر بدون داشتن آمادگی لازم در جلسه حاضر شوید، ممکن است از نتیجه مطلوب شما بسیار فاصله داشته باشد. با شرکت در امتحان ماک آیلتس، هم تجربه حضور سر جلسه را به دست خواهید آورد و هر موقعی که احساس کنید، نمره شما به میزان مدنظرتان نزدیک شده و آمادگی لازم را به دست آورده‌اید، آن موقع می‌توانید در آزمون آیلتس شرکت کنید.

هزینه بهترین دوره آنلاین آیلتس

هزینه کلاس انلاین ایلتس ممکن است بسته به محتوای آموزشی، مدت زمان دوره، تعداد جلسات و تکنولوژی‌های استفاده شده، در مراکز آموزشی مختلف متفاوت باشد. برای مثال، هزینه کلاس آمادگی آیلتس آنلاین ممکن است از چند صد هزار تومان تا چند میلیون تومان و بیشتر نیز متغیر باشد.

سوالات متداول بهترین کلاس آنلاین آیلتس

در صورت قبول نشدن در آزمون آیا میتوان مجدد شرکت کرد؟

بله امکان شرکت مجدد در ازمون وجود دادر و محدودیتی در دفعات آزمون وجود ندارد.

آموزش زبان آیلتس آنلاین در رادتایم به چه صورت است ؟

دوره های آیلتس رادتایم به صورت دوره های عادی آیلتس و دوره های فشرده آیلتس ارائه می گردد، با توجه به مهارت های زبان انگلیسی زبان آموزان توسط متخصصان ما هدایت تحصیلی شده و دوره مورد نظر پس از تعیین سطح برای آنها تعیین می شود.

هزینه‌ی دوره‌های آنلاین آیلتس چقدر است؟

هزینه کلاس انلاین ایلتس ممکن است بسته به محتوای آموزشی، مدت زمان دوره، تعداد جلسات و تکنولوژی‌های استفاده شده، در مراکز آموزشی مختلف متفاوت باشد.

دوره آنلاین ielts چقدر طول می‌کشد؟

دوره های آنلاین آمادگی آیلتس از ابتدایی‌ترین سطح تا پایان حدود 1 سال و نیم (به صورت فشرده) زمان لازم است.

تعیین سطح دوره های آنلاین آیلتس چگونه است ؟

دوره های آنلاین آیلتس برای زبان آموزان نیاز به تعیین سطح دارد تا با توجه به سطح زبان شما کلاس ها تشکیل شود.

بهترین کلاس های آنلاین آیلتس چه ویژگی هایی دارند؟

بهترین کلاس‌های آنلاین آیلتس توسط مربیانی با تجربه و تخصص در آموزش آزمون آیلتس ارائه می‌شوند.
منابع کامل
تمرینات و آزمون‌ها: کلاس‌های آنلاین برتر آیلتس باید فرصت‌های متعددی را برای تمرین و آزمون‌دهی فراهم کنند.
ارتباط و تعامل: یک کلاس آنلاین برتر باید به شما امکان ارتباط و تعامل با مدرسان و سایر دانش‌آموزان را بدهد.
بازخورد و ارزیابی
انعطاف‌پذیری زمانی: یک کلاس آنلاین برتر باید انعطاف‌پذیری زمانی داشته باشد تا بتوانید به راحتی با برنامه شخصی خود هماهنگ شوید.
قیمت مناسب: در نهایت، بهترین کلاس‌های آنلاین آیلتس با قیمتی مناسب ارائه می‌شوند.

5/5 - (2 امتیاز)
https://radtime.org/?p=12174
اشتراک گذاری:

نظرات

3 نظر در مورد بهترین کلاس آنلاین آیلتس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. بهترین کلاس آنلاین آیلتس . تو دور آیلتس جناب جلالی شرکت کردم و خیلی به من توی گرفتن نمره 7 آیلتس کمک کردن ممنون از راد تایم .

  2. به نظرم یکی از بهترین کلاس های آنلاین آیلتس رو موسسه راد تایم داره