کتاب های Family and Friends - آموزشگاه زبان های خارجی راد تایم

دانلود ویرایش اول کتاب های Family and Friends | کتاب های Family and Friends

5081 بازدید

حمایت از همه معلمان، رشد هر کودک و خانواده و دوستان، ساختار واضح، برنامه درسی سریع، آهنگ‌ها و داستان‌های جذاب و بسته ارزیابی جامع، کتاب های Family and Friends را به یکی از محبوب‌ترین دوره‌های آموزشی جهان برای زبان‌آموزان جوان تبدیل کرده است. و حالا بهتر از همیشه است. کتاب های Family and Friends با یک برنامه درسی چالش برانگیز دانش آموزان را تشویق می کند تا به دستاوردهای بیشتری برسند.
روش شناسی بسیار واضح، اهداف برای هر درس، و فعالیت هایی که به دقت انجام شده اند، تمام حمایت های مورد نیاز دانش آموزان را فراهم می کنند. هر واحد با ارائه واژگان و دستور زبان واضح برای معرفی زبان جدید باز می شود.

ویژگی های کلیدی

پشتیبانی از توانایی های مختلط


پشتیبانی گسترده از کلاس های توانایی مختلط، با فعالیت های متفاوت و نکات اضافی در کتاب معلم به صرفه جویی در زمان کمک می کند و تضمین می کند که هر دانش آموزی می تواند در سطح مناسب برای آنها کار کند.

تمرین مهارت های اضافی

زمان مهارت! درس‌ها یک برنامه مهارت‌های ساختاریافته قوی ارائه می‌دهند تا مهارت‌های شنیداری، گفتاری و سواد خواندن دانش‌آموزان به طور مداوم بهبود یابد. محتوای جدید و به روز شده برای ویرایش دوم به این معنی است که یادگیرندگان حتی بیشتر با موضوعات مرتبط با آنها درگیر می شوند.

زمان تسلط!

زمان تسلط! بخش های کاربردی، “انگلیسی روزمره” را معرفی می کنند. دانش‌آموزان عبارات کلیدی را یاد می‌گیرند که در موقعیت‌های زندگی واقعی به آنها کمک می‌کند، مانند معرفی افراد، ترتیب دادن، یا برقراری ارتباط سر میز شام. این بدان معنی است که دانش آموزان می توانند صحبت کردن را تمرین کنند و از همان ابتدا شروع به انجام مکالمه کنند. پروژه های جدید و فعالیت های صنایع دستی در زمان تسلط وجود دارد! بخش ها نیز یادگیرندگان متحرک عاشق کارهای عملی هستند. دانش‌آموزان می‌توانند از پروژه‌های کاردستی تکمیل‌شده خود برای تمرین عبارات انگلیسی روزمره در گفتگوی شخصی‌تر استفاده کنند.

CLIL (یادگیری یکپارچه محتوا و زبان)

دروس بین برنامه ای زبان را در زمینه های طبیعی و واقعی ارائه می دهد. دانش‌آموزان می‌توانند از طریق انگلیسی خود چیز جدیدی بیاموزند و به آنها انگیزه بیشتری می‌دهد.

مهارت های قرن بیست و یکم

فعالیت هایی که مهارت های قرن 21 دانش آموزان (خلاقیت، همکاری، ارتباطات و تفکر انتقادی) را توسعه می دهند، به وضوح در کتاب معلم برچسب گذاری شده اند. این “4 C” به رشد مهارت های تفکر و توانایی های ارتباطی کودکان کمک می کند و آنها را برای استفاده از زبان انگلیسی در دنیای واقعی آماده می کند.

Phonics ساده و سرگرم کننده است!

کودکان یاد می گیرند صداهای انگلیسی، حروفی که آنها را تشکیل می دهند و کلماتی که حاوی آنها هستند را تشخیص دهند و تولید کنند. این بدان معنی است که هر صدا به روشی آموزش داده می شود که به راحتی قابل درک باشد. پیشرفت به ویژه برای افراد غیر بومی نوشته شده است.

ارزش های قوی

این فقط در مورد موفقیت تحصیلی نیست – نسخه دوم خانواده و دوستان آمریکایی، کل کودک را نیز توسعه می‌دهد. برنامه درسی ارزش ها، که در آهنگ ها و داستان ها یافت می شود، به کودکان کمک می کند تا مهارت های اجتماعی و عاطفی را توسعه دهند که موفقیت در کلاس و خانه را تضمین می کند.

بیشتر بخوانید



برای دانلود ویرایش اول کتاب های Family and Friends روی لینک های زیر کلیک نمایید:

بیشتر بخوانید



هم اکنون می توانید برای کسب اطلاعغات بیشتر و بهره مندی از خدمات مشاوره و تعیین سطح رایگان، با موسسه زبان های خارجی رادتایم تماس بگیرید.

2.2/5 - (23 امتیاز)
https://radtime.org/?p=5014
اشتراک گذاری:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود ویرایش اول کتاب های Family and Friends | کتاب های Family and Friends

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

برچسب ها: