معرفی 6 اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی کودکان - آموزشگاه زبان های خارجی راد تایم

معرفی 6 اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی کودکان

1389 بازدید
معرفی 6 اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی کودکان

بسیاری از والدین یادگیری زبان انگلیسی را بسیار پر اهمیت می‌دانند چرا که این زبان به عنوان یک زبان جهانی و بین المللی در آینده فرزندان شما تاثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت همچنین با یادگیری سریع‌ تر این زبان می‌توانند روند مهاجرتی خود را سریع‌ تر طی کنند.

زمان تخمینی مطالعه: 6 دقیقه

بهترین سن برای یادگیری زبان انگلیسی به کودکان

طی تحقیقاتی که انجام شده است در سن 4 سالگی توانایی فرد برای یادگیری 50 درصد و در سن هشت سالگی 30 درصد‌ دیگر آن به وجود می‌ آید بنابراین همیشه توصیه معلمان برای یادگیری زبان دوم سه سالگی است.
اما سه سالگی تا ۸ سالگی کودکان یادگیری را جدی نگرفته و تمایل کمتری نیز دارند طی مطالعاتی که بر روی کودکان انجام شده است نشان داده که 11 سالگی تا 13 سالگی بهترین سن جهت یادگیری زبان انگلیسی می‌باشد.
افرادی که بعد از 15 سالگی یا در بزرگسالی اقدام به یادگیری زبان دوم می کنند معمولا نسبت به افراد کم سن تر عملکرد خوبی را در یادگیری نخواهد داشت.

در نتیجه توصیه ما به شما این است که قبل از ۱۸ سالگی فرزندتان او را به یادگیری یک زبان جدید ترغیب کنید.

معرفی 6 اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی کودکان

معرفی 6 اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی کودکان

اپلیکیشن‌های بسیاری جهت آموزش زبان به کودکان وجود دارد که در ادامه تعدادی از محبوب‌ترین‌های آن را برای شما معرفی خواهیم کرد.

1 _ اپلیکیشن Lingokids

این اپلیکیشن تحت نظر دانشگاه آکسفورد طراحی شده است که با دارا بودن ویدیو ، آواز و بازی‌هایی با زبان انگلیسی در روند یادگیری کودک دلبند شما بسیار تاثیرگذار می‌باشد .

نحوه کار با برنامه به گونه ای است که دارای یک بخش برای والدین جهت پیگیری روند عملکرد کودک می باشد و با دارا بودن 600 بازی متنوع کمک زیادی در آموزش زبان به فرزند شما خواهد کرد.
مناسب برای سیستم عامل اندروید و IOS
مناسب برای کودکان ۲ تا ۸ سال

معرفی 6 اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی کودکان

2 _ اپلیکیشن نصرت

یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های ایرانی جهت آموزش زبان انگلیسی به کودکان به صورت تصویری و با کمک فیلم می‌باشد .

هدف اصلی آن آموزش گرامر و لغات می باشد که با دارا بودن آزمون سطح توانایی فرزند شما را آزمایش می کند که در حال حاضر فقط برای سیستم عامل اندروید قابل نصب و اجرا است.

این اپلیکیشن فاقد نسخه IOS می‌باشد.

برای سطوح ابتدایی مناسب است.

اپلیکیشن نصرت

3 _ اپلیکیشن Fun english

این اپلیکیشن یادگیری زبان را به یک بازی برای کودک شما تبدیل می‌کند که بر روی مهارت شنیداری ، خواندن و توانایی درک مطالب بسیار تاثیرگذار است .

با استفاده از تمرین زیاد ، این اپلیکیشن‌ دایره لغات زبان کودک شما افزایش می یابد چرا که در ساختار اپلیکیشن ۳۰۰ کلمه با نحوه خواندن و معنی آن وجود دارد.
این اپلیکیشن مناسب برای کودکان ۳ تا ۷ سال است.
قابلیت نصب بر روی سیستم عامل اندروید و ios را دارا است.

اپلیکیشن Fun english

4 _ اپلیکیشن Learning English Kids

این اپلیکیشن زبان انگلیسی را از طریق فیلم‌های سرگرم کننده ، تصاویر متحرک ، آهنگ و داستان به کودک شما یاد می‌دهد، محیط امن و بدون تبلیغات این برنامه یکی از دلایل محبوبیت آن می‌باشد.
به علاوه با دارا بودن بازی سعی می‌کند مطالبی را که کودک یاد گرفته است را تمرین کند قابلیت ضبط صدا و تمرین مکالمه نیز بر مهارت ریدینگ کودک تاثیر خواهد گذاشت.

این اپلیکیشن برای کودکان مناسب است.
قابلیت نصب بر روی سیستم عامل اندروید و ios را دارا است.

 اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی کودکان

5 _ اپلیکیشن Monkey Junior

این اپلیکیشن تمرکز اصلی آن بر روی آموزش لغات و تلفظ می‌باشد که دارای بیش از ۳۰۰۰ درس زبان است همچنین قابلیت استفاده برای یادگیری سایر زبان‌ها را نیز دارد، و با استفاده از این اپلیکیشن کودکان می‌توانند مهارت لیسنینگ خود را تقویت نمایند.

این اپلیکیشن مناسب برای کودکان است .
قابلیت نصب بر روی سیستم عامل اندروید و ios رادارا است.

اپلیکیشن Monkey Junior

6 _ اپلیکیشن پاپیتا

این اپلیکیشن مناسب برای کودکان و نوجوانان است و توسط فرد ایرانی ساخته شده است که با کمک بازی زبان انگلیسی را به کودکان آموزش می‌دهد و باعث تقویت مهارت شنیداری ، نوشتاری کودک شما خواهد شد.

این اپلیکیشن پولی می‌باشد و باید بعد از مدت زمان استفاده رایگان آن مبلغی را جهت استفاده از سایر امکانات اپلیکیشن پرداخت کنید.
اپلیکیشن مناسب برای کودکان بین ۳ تا ۱۴ سال می‌باشد.
در هر دو سیستم عامل اندروید و ios قابل نصب و اجرا می‌باشد.

 اپلیکیشن پاپیتا

سخن پایانی

اپلیکیشن های مختلفی برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان وجود دارد که هر کدام از این اپلیکیشن‌ها مناسب برای سنین خاص با محیط‌های متفاوت است همچنین در طراحی هر کدام از آنها های ایده های خاصی جهت یادگیری بهتر آموزش زبان استفاده شده است.
به طور کلی کودکان به دلیل اینکه در این سنین علاقه بسیار زیادی به بازی دارند استفاده از اپلیکیشن‌هایی که صورت بازی شبیه سازی شده‌اند بسیار تاثیرگذار است.
همراهی کردن والدین در آموزش زبان انگلیسی از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است چرا که تمرین و مکالمه با فرزندان در تقویت مهارت لسنینگ آن ها بسیار تاثیر خواهد گذاشت.

5/5 - (1 امتیاز)
https://radtime.org/?p=11811
اشتراک گذاری:

نظرات

1 نظر در مورد معرفی 6 اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی کودکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. معرفی 6 اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی کودکان