بهترین مجموعه آیلتس - آموزشگاه زبان های خارجی راد تایم

بهترین مجموعه آیلتس

1333 بازدید
بهترین مجموعه آیلتس

انتخاب مجموعه آیلتس خوب کار نسبتا دشواری است که با وجود شماری از موسسات آموزشی تمامی آنها بازدهی آنچنانی برای آموزش و یادگیری ندارد.

بنابراین پر سر و صدا بودن نشان دهنده بازدهی نسبتا عالی نمی‌باشد.

آموزشگاهی مناسب است که توانایی‌های هر فرد را سنجیده و بر اساس آن برنامه‌ریزی کرده و سعی در رفع نقاط ضعف او نماید.

آزمون آیلتس برای مهاجرت تحصیلی و افرادی که قصد کار در یک کشور انگلیسی زبان را دارند مهم است.

انتخاب بهترین مجموعه آیلتس بسیار پر اهمیت است ، حداقل چهار ماه برای یادگیری زبان انگلیسی لازم است و نباید پول و زمان خود را بیهوده از دست بدهید.

ویژگی‌های بهترین مجموعه آیلتس

بسیاری از افراد چندین بار در این آزمون شرکت کرده و نتیجه دلخواه را به دست نیاورده‌اند.

شاید در ابتدا بگویید که فرد توانایی لازم را برای موفقیت در این آزمون ندارد !!

دانستن چهارچوب و قوانین آزمون آیلتس اولین قدم در پیروز این آزمون است همچنین به یاد داشته باشید شکست مقدمه پیروزی است.

شکست در آزمون آیلتس هیچ ربطی به توانایی فرد ندارد و بسیاری از اوقات فرد داوطلب در حد لازم و توانایی خود تلاش کرده است .

اما نتیجه دلخواه را به دست نیاورده ریشه اصلی این شکست به شیوه آموزش زبان انگلیسی برمی‌گردد .

بنابراین انتخاب یک آموزشگاه آیلتس خوب در آزمون شما تاثیر بسزایی دارد.

در شروع یک مسیر باید چهارچوب ذهنی و موانع را به طور کامل شناسایی و با توجه به توانایی‌های خود با برنامه‌ریزی اصولی و هدفمند حرکت کرد.

حال سوالات زیادی در ذهن افراد به وجود می‌آید با وجود تنوع در آموزشگاه‌های آموزش آیلتس چه ویژگی را باید در نظر داشت ؟!

هر موسسه زبانی دارای قواعد و چهارچوب خاص خود می‌باشد که بر اساس آن برنامه‌ها تدوین شده است.

در ادامه ویژگی‌های آموزشگاه خوب را برای شما بیان می‌کنیم .

بهترین محموعه آیلتس

محیط آموزشی خوب و صمیمانه

آدمی هنگام ورود به یک مکان در نگاه اول ظاهر آنجا را مورد بررسی قرار می‌دهد به علاوه محیط تاثیر مستقیمی بر یادگیری فرد دارد.

یک موسسه زبان معتبر دارای مکانی دور از شلوغی و حواس پرتی می‌باشد و فضایی آرامش بخش را برای آموزش داوطلب تامین کرده است.

نحوه ارتباط افراد در آموزشگاه خدمات رسانی می‌کنند مهم است ، هر چقدر افراد احساس راحتی و صمیمیت بیشتری داشته باشند بهتر می‌توانند با یکدیگر تعامل برقرار کنند.

دیگر پارامتر های محیط آموزشی نحوه چیدمان صندلی ها ، راحت بودن میز‌ و صندلی ها ، دکوراسیون اتاق‌ها ، تهویه و گرمایش ، امکانات رفاهی …

خدمات رسانی با کیفیت

نحوه برخورد افراد تعیین کننده انتخاب شما هستند به گونه‌ای که اگر فردی که خدمات ارائه می‌دهد توانایی ارتباط و صمیمیت داشته باشد قطعاً انتخاب شما خواهد بود.

اما اگر نحوه برخورد او بد بوده و نتواند پاسخگوی سوالات شما باشد هیچ وقت دیگر به آن مکان نخواهید رفت.

این قانون منحصر به مکان آموزشی نمی‌باشد بلکه حتی هنگام خرید یا هر کار دیگری در صورتی که فرد توانایی ارائه خدمات خود را به نحو احسنت نداشته باشد دید شما نسبت به آن مکان منفی خواهد بود.

آموزشگاه خوب دارای کارکنانی محترم و با اخلاق است که با صبوری و توجه به داوطلبان سطح کیفیت بالایی را به ارمغان آورده‌اند.

از جمله خدمات رسانی با کیفیت می‌توان به این موارد اشاره کرد :

ارائه خدمات در زمانی سریع : پرسنل موسسه باید سریع خدماتی از جمله ثبت نام و سایر سوالات داوطلب را انجام دهند و سعی در صرفه‌جویی زمان خود و داوطلب داشته باشند.

صداقت در کار : صداقت در انجام کار یکی از اصول مشاغل محسوب می‌شود که با ایجاد امنیت و اعتماد بین خدمات رسان و مراجعه کننده کیفیت خدمات رسانی افزایش پیدا می‌کند.

همچنین صداقت در کار باعث رفتار دلسوزانه خواهد شد و زمینه ارتباط قوی را نیز فراهم می‌کند.

مدرس توانا در آموزش

همان جمله‌ای را که در ابتدا بیان کردیم به خاطر بیاورید شکست مقدمه پیروزی است !!

دلایل شکست بسیاری از داوطلبان در آزمون آیلتس نداشتن یک راهنما یا استاد توانا است چرا که چوب و قوانین و مقررات این آزمون به راحتی قابل تشخیص نمی‌باشد اما اگر یک استاد با تجربه در کنار شما باشد با استفاده از تجربیات ایشان نمره خوبی را در آیلتس کسب می کنید .

شاید برای شما سوال پیش بیاید که معیارهای یک استاد خوب زبان انگلیسی چیست ؟

هر آدمی در یک حرفه توانا است اما آیا اگر بخواهیم استاد یا دبیر آن حرفه شویم آیا توانایی انتقال دانش خود را به افراد دیگری خواهیم داشت ؟!

برای بسیاری از افراد پیش آمده است که وقتی در مورد یک استاد زبان انگلیسی سوال می‌پرسند در جواب به شما خواهند گفت که توانایی تدریس را ندارد!!

داشتن مهارت انتقال دانش خود به دیگران یکی از اصلی‌ترین معیارهای استاد توانا است چرا که بسیاری از افراد به ظاهر استاد هستند اما هنگام تدریس نمی‌توانند به خوبی مفهوم درس را به داوطلب انتقال دهند.

بهترین محموعه آیلتس

ویژگی های یک استاد زبان انگلیسی خوب عبارتند از :

دارای روش تدریس خاص : هر دانشی دارای نحوه تدریس خاص خود می‌باشد برای مثال نحوه خواندن درس ریاضی با درس ادبیات کاملاً متفاوت است.

هر استادی باید با توجه به معیارهای خود روش تدریس خاصی را برگزیند و با توجه به آن در کلاس درس تدریس خود را آغاز نماید.

درک توانایی‌های داوطلب : هر فردی دارای هوش و توانایی‌های منحصر به فرد است و نباید هیچ آدمی را با دیگری مقایسه کرد شاید یک فرد موضوعی را در مدت زمان سریع‌ترین متوجه شود اما فردی دیگر مدت زمان بیشتری برای یاد گرفتن موضوعی نیاز داشته باشد.

بنابراین یک مدرس خوب با درک توانایی‌های داوطلب سعی می‌کند برنامه‌ریزی منحصر به فرد برای او را چیده و بر اساس آن پیش برود.

صبوری و متواضع بودن : بردباری در آموزش از اصلی‌ترین معیارهای استاد توانا می‌باشد چرا که روحیات هر فرد متفاوت بوده و برخی کنجکاو هستند .

برخورد متواضعانه و اخلاق حرفه‌ای نیز از دیگر ویژگی‌های یک استاد زبان مناسب است که باید در زمان تدریس به نمایش بگذارد.

ارائه منابع آموزشی مناسب

یکی دیگر از دلایل های شکست در آزمون آیلتس استفاده نکردن از منابع آموزشی درست و اصولی می‌باشد یا اینکه از چند منبع که دچار سردرگمی می‌شود استفاده می‌کنند

منابع آموزشی خوب تاثیر بسزایی در انتقال سریع مفاهیم دارد همچنین آن ها را وارد مرحله جدیدی از درک و دریافت خواهد کرد.

برای آموزش زبان انگلیسی باید از منابعی که باعث فضای خشک و کاهش انگیزه خواهند شد پرهیز کرد و در عوض از منابع حرفه‌ای و پیشرفته مانند نرم‌افزارهای آموزشی و کتاب‌هایی که باعث ایجاد انگیزه و تفکر انتقادی می‌شوند استفاده کرد.

بهترین آموزشگاه زبان آیلتس از طیف متنوعی مانند فیلم ، تصاویر کتاب‌های تشریحی و تستی ، پاورپوینت ، موسیقی ، پادکست و نرم‌افزارهای مخصوص زبان انگلیسی استفاده می‌کند.

نظام ارزیابی حاکم در مجموعه

شیوه ارزیابی یک آموزشگاه مهم‌ترین فاکتور انتخاب است. بعد از اتمام مدت زمانی تدریس اساتید میزان بازدهی داوطلب را می‌سنجند در این راستا آزمون‌های درون موسسه‌ای باید بر اساس استانداردهای آیلتس بوده و هنگام بررسی به آنها توجه کرد.

تست‌های آزمون باید بر اساس استانداردهای بین‌المللی بوده و تا حدی به آنها نزدیک باشد همچنین زمان و نحوه برگزاری آزمون اثبات خواهد کرد که تا چه حدی آن موسسه به داوطلبان اهمیت می‌دهد‌.

آزمون آیلتس زمان مخصوصی را به هر بخش از مهارت‌های زبان انگلیسی اختصاص داده است بنابراین آموزشگاه باید بتواند شرایطی مشابه با آزمون آیلتس را برای داوطلبان فراهم کند.

برگزاری کلاس‌های آنلاین

زندگی در یک شهر بزرگ مانند تهران دغدغه‌های خاص خود را دارد حال اگر در شهرستان نیز زندگی کنید بسیاری از افراد امروزه از سن ۱۸ سالگی به بعد مشغول به کار خواهند شد و زمان کافی برای حضور در کلاس‌ها را در طول روز ندارند.

یک آموزشگاه خوب دارای کلاس‌های حضوری و غیرحضوری است . کلاس غیر حضوری باید دارای امکانات پیشرفته بوده و بعد از اتمام کلاس ویدیوی ضبط شده در اختیار داوطلب قرار بگیرد.

کلاس‌های غیر حضوری نسبت به حضوری دارای مزیت‌های مثبت خود هستند که در ادامه برخی از آنها را بیان خواهیم کرد.

صرفه جویی در وقت و زمان : بسیاری از افراد فرصت حضور در کلاس‌ها را ندارند و آموزش آنلاین در وقت و زمان آنها صرفه‌جویی خواهد کرد.

کاهش هزینه‌ها : به دلیل وجود تورم و افزایش هزینه‌ها در ایران بسیاری از افراد مایل هستند که هزینه های زندگی خود را کاهش دهند که شرکت در کلاس‌های آنلاین بعث کاهش هزینه‌های رفت و آمد خواهد شد.

بدون محدودیت و در دسترس بودن : کلاس‌های آنلاین تنها با کمک یک گوشی موبایل و متصل شدن به اینترنت برای همگان فراهم خواهد شد و این مزیتی فوق العاده می‌باشد.

قابلیت مرور مطالب بیش از چند بار : در کلاس‌های آنلاین ویدیوهای ضبط شده در اختیار داوطلب قرار می‌گیرد و مرور برای چند بار فراهم می‌شود که باعث شکل‌گیری عمیق نکته‌های آموزشی خواهد شد.
ا

فزایش اعتماد به نفس : مشکل اعتماد به نفس در میان جوانان امروزی به قدری زیاد وجود دارد و کلاس‌های آموزشی آنلاین باعث می‌شود که به راحتی سوالات خود را مطرح کرده و همچنین در افزایش اعتماد به نفس آنها در برقراری ارتباط با استاد کمک خواهد کرد.

فعالیت در سوشیال مدیا و داشتن وب سایت

امروزه به دلیل پیشرفت در تکنولوژی و استفاده تمامی افراد از اینترنت یک آموزشگاه را می‌توان به عنوان یک موسسه خوب معرفی کرد که در حیطه سوشیال میدیا قوی بوده و مطالب آموزشی در اختیار افراد قرار دهد.

داشتن یک وب سایت خوب بسیار پر اهمیت است چرا که افراد از طریق سرچ کردن در گوگل به سوالات خود پاسخ می‌دهند.

مطالبی که بر روی وب سایت نیز قرار می‌گیرد باید در زمینه زبان انگلیسی باشد تا که دانش آموزان با خواندن مقاله‌های آن اطلاعات مفیدی به دست بیاورند.

نحوه اطلاع رسانی در مورد کلاس‌ها و تغییراتی که در آموزشگاه ایجاد می‌شود هم از اهمیت بالایی برخوردار است.

به طور کلی با در نظر گرفتن معیارهای بالا می‌توانید یک آموزشگاه خوب آیلتس را انتخاب نمایید در ادامه آموزشگاهی خوب برای آیلتس را با توجه به فاکتورهای بالا معرفی خواهیم کرد.

معرفی آموزشگاه آیلتس خوب

آموزشگاه راد تایم با دارا بودن روش تدریس منحصر به فرد برای آمادگی آیلتس یکی از بهترین مجموعه‌های آیلتس در تهران می‌باشد .

همچنین افرادی که در شهرستان زندگی می‌کنند می‌توانند در کلاس‌های غیر حضوری پیشرفته راد تایم شرکت نمایند.

در ادامه دلایل انتخاب راد تایم به عنوان یک آموزشگاه خوب را برای شما بیان خواهیم کرد.

بهره‌گیری از اساتید برجسته بین المللی

اساتید آموزشگاه راد تایم با استفاده از متد آموزشی پیشرفته و در نظر گرفتن توانایی‌های هر فرد موفقیت شما را در آزمون آیلتس تضمین خواهند کرد.

اساتید با تجربه راد تایم برای هر داوطلبی برنامه‌ریزی جداگانه انجام می‌دهند و سعی در رفع مشکلات یادگیری خواهند کرد.

تدریس پیشرفته و بهره‌گیری از فناوری‌های روز

متد آموزشی راد تایم سعی در ایجاد فضایی صمیمانه و با نشاط است و در آموزش‌های خود با استفاده از فیلم ، پادکست ، تحقیقات علمی ، گوش دادن به موسیقی ، خواندن کتاب و رمان ، نرم‌افزار آموزش زبان انگلیسی مسیر قبولی در آزمون آیلتس را هموار می‌کند.

مشاوره و پشتیبانی برای هر داوطلب

ویژگی های شخصیتی هر فرد متفاوت است ، آموزشگاه راد تایم به صورت پشتیبانی آنلاین به تمامی سوالات در خصوص هزینه و نحوه برگزاری کلاس‌ها پاسخگو می باشد .

قیمت مناسب دوره‌های آموزشی

امروز افراد به دنبال کاهش هزینه‌ها هستند و اولین سوالی که می‌پرسند میزان هزینه کلاس‌های آموزشی چقدر است؟!

راد تایم با در نظر گرفتن اکثریت هزینه‌های مقرون به صرفه‌ای را برای کلاس‌های آموزشی تعیین کرده است تا همه افراد توانایی شرکت در دوره آموزش آیلتس را داشته باشند.

برگزاری کلاس‌های آنلاین

برخی از متقاضیان وقت کافی برای شرکت در کلاس‌های حضوری را ندارند یا اینکه در شهرستان زندگی می‌کنند.

راد تایم با برگزاری کلاس‌های آنلاین پیشرفته دغدغه این افراد را برای حضور در کلاس را از بین برده است .
کلاس‌های آنلاین مزایای خوبی را برای افراد به ارمغان خواهند آورد همچنین تمامی ویدیوی کلاس‌ها ضبط شده و در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.

موقعیت جغرافیایی خوب آموزشگاه راد تایم

دسترسی آسان به آموزشگاه پر اهمیت است راد تایم دارای دو شعبه است که با توجه به محل زندگی خود می‌توانید یکی را انتخاب نمایید.

آدرس شعبــــــــــه ۱: تهران، مرزداران، قبل از آریافر، جنب بانک شهر، پلاک ۸۴                              ۴۴۳۸۱۷۲۶ – ۴۴۳۸۱۷۲۸ ☎️

آدرس شعبــــــــــه ۲: تهران، فرمانیه، لواسانی غربی، پلاک ۱۴۲                                                   ۲۶۶۵۸۹۳۷ – ۲۶۶۵۹۰۲۱ ☎️

فعالیت در سوشیال مدیا

راد تایم با داشتن وب سایت ، اینستاگرام ، آپارات ، لینکدین مطالب آموزشی بسیار مفیدی را در اختیار افراد قرار می‌دهد.
در وب سایت مقاله‌های آموزشی مفیدی درباره دوره‌های آموزشی ، منابع آموزشی وجود دارد که با خواندن آنها مسیر آیلتس را برای خود هموار خواهید کرد.

جمع بندی

برای مهاجرت تحصیلی و کاری به کشورهایی که زبان آنها انگلیسی است دریافت مدرک آیلتس ضروری می‌باشد در این مقاله سعی کردیم به طور کامل ویژگی بهترین مجموعه آیلتس را معرفی کنیم.

این آزمون در ۱۴۰ کشور دنیا و در طی سال چندین بار برگزار می‌شود که با توجه به آمادگی خود می‌توانید زمان آزمون را انتخاب کنید.

به طور مختصر ویژگی‌های کلی بهترین مجموعه آیلتس را مرور می‌کنیم :

  • استفاده از اساتید با تجربه با توانایی انتقال دانش خود به داوطلبان
  • محیط آموزشی عاری از هرگونه حواس پرتی
  • خدمات رسانی و پاسخگویی بالا ، رفع درگیری‌های ذهنی در مورد آزمون آیلتس
  • برنامه‌ریزی منحصر به فرد و استفاده از متد آموزش‌های پیشرفته و نوین
  • استفاده از منابع آموزشی مورد تایید و استاندارد بر اساس آزمون آیلتس
  • دارای دوره‌های غیر حضوری و آنلاین ، استفاده از پلتفرم اختصاصی در حین آموزش و پشتیبانی
  • برگزاری آزمون آیلتس جهت آمادگی داوطلبان و راهنمایی در مورد چگونگی مدیریت زمان در آزمون
  • فعالیت در حوزه سوشیال مدیا و اطلاع رسانی قوی در مورد کلاس‌ها ، قرار دادن مقاله‌های آموزشی متناسب با آزمون آیلتس در وب سایت

سوالات متدوال

نحوه ثبت نام در آزمون آیلتس چگونه است ؟


برای ثبت نام آزمون آیلتس می توانید از طریق سایت sanjesh.org و  ieltsessentials.com اقدام نمایید.
مراحل ثبت نام در مقاله راهنمای تصویری و کاملِ ثبت نام آزمون آیلتس ذکر شده است.

هزینه آزمون آیلتس چقدر است ؟


هزینه آزمون هر ساله تغییر می کند اما طبق مصوبه  ۶ میلیون و ۱۵۱ هزار۴۰ تومان می باشد که باید به صورت آنلاین پرداخت شود.

اگر در روز آزمون بیمار شویم هزینه پرداختی بازگردانده می شود ؟


در صورتی بیماری باید تا 5 روز بعد از آزمون مدارک پزشکی خود را به مرکزی که برای آزمون انتخاب کرده بودید تحویل دهید در غیر این صورت هزینه ای برگردانده نخواهد شد.

انتخاب تاریخ آزمون اختیاری است ؟

آزمون آیلتس هر ماه 4 بار برگزار می شود که می توانید بر اساس تقویم روز آزمون را انتخاب نمایید.

چه مدت برای یادگیری لازم است ؟


یادگیری تحت تاثیر عوامل محیطی و ذهنی فرد است و نمی توان زمان مشخصی را به صورت دقیق اعلام کرد اما به طور کلی حداقل 4 ماه باید هر روز مطالعه کنید تا بتوانید در آزمون نمره ای خوب کسب نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
https://radtime.org/?p=12043
اشتراک گذاری:

نظرات

0 نظر در مورد بهترین مجموعه آیلتس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.