بهترین آموزشگاه زبان در صادقیه - آموزشگاه زبان های خارجی راد تایم

بهترین آموزشگاه زبان در صادقیه

1259 بازدید
بهترین آموزشگاه زبان در صادقیه

با وجود تنوع در آموزشگاه‌های انگلیسی و رقابت شدیدی که در میان آنها وجود دارد انتخاب بهترین آموزشگاه زبان کار دشواری است .

یادگیری زبان دوم به خصوص انگلیسی که به عنوان زبان بین المللی شناخته می‌شود برای هر فردی ضروری است .

انتخاب بهترین آموزشگاه یک مسئله برای افراد می‌باشد ، برای حل این مسئله باید ابتدا شاخص‌ها و ویژگی‌هایی را در نظر بگیرید و در مرحله آخر به مقایسه پرداخته و تصمیم گیری کنید.

اکنون پیدا کردن آموزشگاه خوب یک مسئله دشوار است در ادامه مقاله سعی می‌کنیم که آن را به یک مسئله آسان برای شما تبدیل نماییم.

دلایل یادگیری زبان انگلیسی

امروزه بسیاری از افراد بدون هدف و با سختگیری‌های خانواده در مسیرهایی قدم برمی‌ دارند که شاید اصلاً علاقه‌ای به آن نداشته باشد.

اما تعداد اندکی نیز از همان سنین نوجوانی هدفمند بوده و پشت پرده هر قدم آنها ماجراهایی جهت نزدیک شدن به اهداف خود دارند.

اکنون به افرادی که هیچ گونه هدفی ندارند می‌پردازیم مطالعه کردن در مورد تاثیراتی که یک چیز برای فرد به ارمغان می‌آورد می‌تواند منجر به ایجاد علاقه و انگیزه شود.

به طور کلی افراد باید با دیدی مثبت به مشکلات و هدف‌های خود فکر کنند تا که در مسیر سخت بتوانند لذت و نشاط خود را حفظ نمایند.

زبان بین المللی می‌باشد

طبق آماری که گرفته شده است حدود ۱.۷۵ میلیارد نفر در جهان به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند که این رقم بسیار بالایی می‌باشد !!

به علاوه تمامی کارهای اقتصادی و فرهنگی در سطح جهان بر اساس زبان انگلیسی انجام خواهد شد و می‌توان گفت این زبان به عنوان زبان ارتباطات بین المللی نیز شناخته می‌شود.

بنابراین تسلط پیدا کردن بر زبان انگلیسی امری ضروری و حائز اهمیتی است.

ایجاد فرصت‌های شغلی در سراسر دنیا

همانطور که بیان کردیم انگلیسی زبان ارتباطات بین‌المللی است که در زمینه کامپیوتر ، اقتصاد ، گردشگری به شما بسیار کمک می‌کند.

با تسلط به این زبان شانس پیدا کردن شغل در شرکت‌های چند ملیتی افزایش پیدا می‌کند.

همچنین افرادی که به زبان انگلیسی تسلط دارند از نظر دریافت حقوق و مزایا با فردی که تسلطی بر زبان انگلیسی ندارد متمایز خواهد بود.

بهترین آموزشگاه زبان در صادقیه

تحصیل در دانشگاه‌های برتر

یکی از اهداف دانشجویان و نوجوانان جهت یادگیری زبان انگلیسی مهاجرت تحصیلی به کشورهای انگلیسی زبان است.

تسلط بر زبان انگلیسی شانس پذیرش در دانشگاه‌های خوب را برای شما افزایش خواهد داد چرا که دانشگاه‌های معتبر جهان در کشورهای انگلیسی زبان مانند انگلستان، ایالت متحده آمریکا و استرالیا واقع شده است.

همچنین برای تایید تسلط بر این زبان باید حتماً در آزمون آیلتس شرکت نموده و حداقل نمره آیلتس را کسب نمایید.

زبان صنعت و رسانه است

تمامی اپلیکیشن‌ها و گوشی های هوشمند بر اساس زبان انگلیسی ساخته شده‌اند .

با تسلط بر زبان انگلیسی بر دیدن فیلم ، کتاب ، برنامه‌های تلویزیونی و… دیگر نیازی به استفاده از ترجمه و دیکشنری نخواهید داشت.

همچنین معروف‌ترین کتاب‌های جهان مانند آثار شکسپیر را مطالعه کرده و لذت ببرید !!

در حوزه کامپیوتر تمامی قسمت‌های آن بر اساس زبان انگلیسی ساخته شده است که با تسلط بر انگلیسی کارایی و کارکرد سیستم‌های هوشمند را راحت‌تر یاد می‌گیرید.

بهترین آموزشگاه زبان در غرب تهران

ایجاد انگیزه جهت یادگیری بیشتر

آدمی تشنه جذب زیبایی‌ها و بی‌نهایت طلب است هر فردی که بر زبانی تسلط داشته باشد انگیزه بیشتری جهت یادگیری در او به وجود می‌آید.

هنگامی که بر زبان انگلیسی تسلط پیدا کنید می‌توانید با سایر فرهنگ‌ها آشنا شده و اطلاعات زیادی را به دست بیاورید و در نتیجه زمینه جهت یادگیری سایر زبان‌ها ایجاد خواهد شد.

انگلیسی زبان بسیاری از رشته‌هایی مانند علوم کامپیوتر ، هوانوردی ، گردشگری و.. است که با تسلط بر آن شانس پیدا کردن فرصت‌های شغلی در شرکت‌های چند ملیتی یا حتی در کشور خود جهت کار کردن برای خارج از کشور افزایش پیدا می‌کند.

زبان تجارت و اقتصاد بین‌المللی

انگلیسی به عنوان زبان بین‌المللی شناخته می‌شود همچنین اگر به اخبار و شبکه‌های خبری نگاه کنید تمامی اقتصاد و تجارت‌های بین‌المللی با این زبان انجام می‌شود.

شرکت‌های معروفی مانند نوکیا ، سامسونگ ، مایکروسافت زبان انگلیسی را به عنوان زبان رسمی شرکت خود تعیین کرده‌اند.

بدین جهت اهمیت یادگیری زبان انگلیسی در بازار بین‌المللی را نباید دست کم گرفت و در آینده و فرصت‌های شغلی شما تاثیر بسزایی دارد.

افزایش عملکرد ذهن

طی تحقیقاتی که بر روی دانش آموزان انجام شده است یادگیری زبان انگلیسی باعث به چالش کشیدن و فعال کردن قسمت‌هایی از مغز خواهد شد.

در نظر داشته باشید که یادگیری زبان انگلیسی از سنین ۱۳ تا ۱۸ سالگی نسبت به بزرگسالی بهتر است چرا که در سنین بزرگسالی فرایند ذهن پیچیده‌تر شده و نگرش متفاوتی خواهند داشت.

صحبت کردن با بیش از یک زبان از نظر شناختی افراد را خلاق‌تر می‌کند همچنین باعث دور شدن از بیماری‌هایی از جمله آلزایمر خواهد شد.

ایجاد انگیزه و اعتماد به نفس

تسلط بر زبانی دیگر غیر از زبان مادری یک موفقیت برای فرد در نظر گرفته می‌شود که باعث ایجاد غرور و اعتماد به نفس خواهد شد.
به طور کلی دانستن زبان انگلیسی شما را با انواع فرهنگ‌ها آشنا کرده و در هنگام سفر به نقاط مختلف دنیا استرس ارتباط گرفتن با مردم آن کشور را نخواهید داشت.

اکنون که دلایل یادگیری زبان انگلیسی را برای شما بیان کردیم در ذهن افراد سوالاتی از جمله نحوه موفقیت در این مسیر شکل خواهد گرفت.

نکات موفقیت در یادگیری زبان انگلیسی

تمامی ما با افرادی روبرو شده‌ایم که چندین سال مشغول یادگیری هستند اما هنوز نتوانسته‌اند به آن موفقیت دست پیدا کنند.

شروع یادگیری دارای رعایت نکاتی جهت موفقیت در مسیر مد نظر است که در ادامه مهم‌ترین آنها را بیان خواهیم کرد.

مشخص کردن هدف

هدف گذاری درست در موفقیت تاثیر بسزایی دارد هنگام شروع هر مسیری اولین سوالی که فرد باید از خود بپرسد.

هدف از قدم گذاشتن در این مسیر چیست ؟
جواب دادن به این سوال بسیار پر اهمیت است چرا که فردی شاید زبان انگلیسی را فقط برای افزایش اعتماد به نفس و توانایی ارتباط یاد بگیرد.
اما فردی دیگر یادگیری زبان انگلیسی را جهت مهاجرت به کشور انگلیسی زبان انتخاب کرده است.
در نتیجه مشخص کردن هدف خود اولین مرحله جهت ثابت قدم ماندن در مسیر است .

تعهد و مسئولیت پذیر بودن در مسیر هدف

تداوم و تعهد داشتن اصل اولیه رسیدن به هدف می‌باشد به خصوص زبان انگلیسی که نیازمند تمرین بلند مدت و استمرار است.
زبان انگلیسی به دلیل نکات ریز در صورتی که به طور مستمر تمرین و تکرار نداشته باشید از حافظه پاک می‌شود.
هنگام یادگیری یک مطلب ابتدا به قسمت حافظه کاری انتقال پیدا کرده و با انجام دادن تمرین و استمرار به حافظه بلند مدت شما انتقال پیدا می‌کند.
بنابراین به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که حداقل هر روز ۳ ساعت از زمان خود را به یادگیری اختصاص دهید.

دیدن فیلم‌های انگلیسی

فیلم به دلیل وجود واژگان و اصطلاحات کاربردی در یادگیری زبان انگلیسی تاثیر بسزایی است اما به یاد داشته باشید که دیدن هر فیلمی مفید نخواهد بود!!
در انتخاب فیلم علایق و داستان فیلم را در نظر بگیرید همچنین نحوه دیدن جهت یادگیری زبان انگلیسی متفاوت است.
فیلم را یک بار بدون زیرنویس و با گوش دادن به تلفظ و کلمات جدید تماشا کنید.

بار دوم زیرنویس را پخش کرده و با همراه داشتن دیکشنری جملات به معنی جملات توجه نمایید.
نکته : یادداشت کردن در حین دیدن فیلم مفید است.

گوش دادن به پادکست و موسیقی‌های خاص

موسیقی غذای روح و روان انسان می‌باشد که کمتر افرادی هستند که به موسیقی علاقمند نباشد.
گوش دادن به موسیقی و پادکست شما را با دنیایی از کلمات و جملات جدید آشنا می‌کند که در این زمان سعی کنید با یادداشت کردن اصطلاحات گنگ و واژگان جدید دایره لغات خود را افزایش دهید.

استفاده از منابع درست و مفید

منابع درسی تاثیر بسزایی در موفقیت و شکست خواهند داشت اگر از افرادی که در آزمون آیلتس شکست خوردند بپرسید قطعاً منابع مختلف را دلیل شکست خود می‌داند .
انتخاب منابع مفید که فرد را دچار سردرگمی نکند بسیار حائز اهمیت است همچنین در روش آموزشی از متدهای پیشرفته مانند مطالعه مجلات ، اخبار ، خواندن کتاب و.. استفاده نمایید.

پیدا کردن آموزشگاه و دوره‌های خوب

پیدا کردن آموزشگاه انگلیسی خوب مهمترین دلیل موفقیت در یادگیری انگلیسی است.
آموزشگاه خوب فرد را در این مسیر راهنمایی کرده و مانع سردرگمی او خواهد شد همچنین باید دارای دوره‌های انگلیسی مرتبط با نیازهای شما می‌باشد.

معیارهای بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی

هر موسسه ای را نمی‌توان به عنوان بهترین معرفی نمود چرا که یادگیری و آموزش زبان انگلیسی دارای متدهای منحصر به فرد خود می‌باشد.

به طور کلی معیارهای مجعموعه انگلیسی خوب شامل :

اساتید با تجربه : همراه داشتن یک مشاوره دلسوز اصل اولیه موفقیت است چرا که در این مسیر اشتباهات و خطا افزایش می‌یابد هنگام انتخاب آموزشگاه حتماً به تجربه و نظر افرادی که در آنجا مدرک خود را گرفته‌اند توجه نمایید.

محیط آموزشگاهی آرامش بخش : محیط تاثیر مستقیمی بر روی عملکرد ذهنی فرد دارد آموزشگاهی را به عنوان یادگیری انتخاب کنید که بر روی روان شما تاثیر گذاشته و انگیزه‌تان را برای یادگیری چندین برابر افزایش دهد.
نحوه ارتباط افرادی که در آموزشگاه کار می‌کنند نیز می‌تواند در یادگیری و رفع دلهره و استرس شما موثر باشد.

قیمت و هزینه‌ دوره ها : گران بودن چیزی نشان بر کیفیت آن نیست !!
این نکته در مورد دوره‌های آموزش زبان انگلیسی تاثیر مستقیمی دارد در نظر داشته باشید که توانایی انتقال دانش بسیار پر اهمیت است.
آموزشگاهی را انتخاب نمایید که متناسب با قیمت و هزینه‌های معقول در بازار دوره‌ها و کلاس‌های خود را به فروش بگذارد.

دارا بودن کلاس آنلاین پیشرفته : افرادی که در شهرستان زندگی می‌کنند با چالش حضور در کلاس روبرو هستند بنابراین یک آموزشگاه خوب دارای کلاس آنلاین پیشرفته است.
همچنین تمامی جلسات ضبط شده و در اختیار داوطلبان قرار بگیرد.

بهترین آموزشگاه زبان در صادقیه

موسسه زبان در صادقیه

با توجه به معیارهایی که در بالا بیان کردیم راد تایم با برخورداری از معیارها و ویژگی‌هایی خاص به عنوان آموزشگاه خوب در صادقیه شناخته می‌شود.

اساتید توانمند راد تایم

استادهایی که در راد تایم مشغول به تدریس هستند موفق به کسب نمره آیلتس ۸ شده‌اند .
آنها با در نظر گرفتن درک توانایی‌های هر فرد سعی می‌کنند که متناسب با ویژگی‌های شخصیتی او برنامه‌ریزی خاصی را تدوین نمایند.
اساتید راد تایم از نظر ارتباط با داوطلبان بسیار توانمند بوده و تا اکنون از محبوب‌ترین استادهای تهران محسوب می‌شوند.

دوره‌های آنلاین پیشرفته

در نظر گرفتن اقلیت افراد جامعه یکی از دلایل موفقیت این آموزشگاه‌ می باشد که با برگزاری دوره‌های آنلاین پیشرفته استرس شرکت در دوره‌های آموزشی برای افرادی که در شهرستان هستند را رفع کرده است .
نحوه تدریس در کلاس آنلاین راد تایم منحصر به فرد و بر اساس برنامه‌ریزی خاصی است .
همچنین بعد از اتمام جلسات پشتیبانی و مشاوره آنلاین برخوردار خواهید بود و تمامی تمرین‌ها و تحقیقاتی که استاد از شما خواسته بررسی می‌شود.
دوره آنلاین به دلیل کم هزینه بودن و دسترسی سریع و بدون محدودیت تاکنون در آموزشگاه راد تایم از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار شده است.

دوره‌هایی برای تمام سنین

نحوه آموزش به کودکان نسبت به بزرگسالان و حتی نوجوانان بسیار متفاوت است ، برای تدریس به کودکان نیازمند صبر و حوصله بیشتری می‌باشد.
آموزشگاه راد تایم با برنامه‌ریزی برای هر سن دوره‌های مخصوصی را تدوین کرده و تاکنون دانش آموزان زیادی را به خود جذب نموده است.

سخن پایانی

یادگیری زبان انگلیسی شما را نسبت به سایر افراد متمایز می‌کند و سعی کنید در قدم برداشتن در این مسیر هدف خود را در ابتدا تعیین نمایید.

توانایی‌ها و ضعف‌های فردی خود را بر روی یک کاغذ نوشته و در زمان یادگیری آنها را تقویت نمایید.
انتخاب آموزشگاه خوب در مرحله اول برای شما یک مسئله دشوار به نظر می‌رسد اما با معیارها و ملاک‌هایی که برای شما بیان کردیم می‌توانید بدون شک و تردید راد تایم را انتخاب کنید و هرچه سریع‌تر به هدف خود برسید.

آیا راد تایم دارای کلاس آیلتس است ؟


بله ، دوره های آمادگی برای آیلتس از جمله کلاس های آموزشی این آموزشگاه است که دارای برگزاری آزمون ها مشابه آیلتس نیز می باشد.

راد تایم کلاس پیشرفته مکالمه دارد ؟


بله دارای دوره های آنلاین و حضوری مکالمه است که می توانید از طریق پشتیبانی اطلاعات کسب نمایید.

امتیاز شما به این مقاله
https://radtime.org/?p=12152
اشتراک گذاری:

نظرات

0 نظر در مورد بهترین آموزشگاه زبان در صادقیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.