بهترین فیلم ها برای یادگیری زبان انگلیسی - آموزشگاه زبان های خارجی راد تایم

بهترین فیلم ها برای یادگیری زبان انگلیسی

1437 بازدید
۱۰ فیلم کوتاه انگلیسی برای یادگیری زبان

یادگیری زبان با کمک فیلم از روش‌های موثر جهت بهبود مهارت شنیداری و گفتاری شما خواهد بود البته انتخاب فیلم مناسب جهت یادگیری زبان بسیار پر اهمیت می‌باشد چرا که هدف از تماشای فیلم‌های خارجی یادگیری اصطلاحات کاربردی و تقویت مهارت شنیداری و گفتاری شما است.

بسیاری از افراد در نحوه یادگیری زبان انگلیسی دچار سردرگمی می‌شوند چرا که روش یادگیری زبان انگلیسی تاثیر به سزایی در روند آموزش خواهد داشت.
قبل از تماشای فیلم‌ ابتدا باید نکات و روش‌های یادگیری با فیلم را دانسته و سپس فیلم‌های مد نظر را تماشا کنید.

نکات و روش یادگیری زبان انگلیسی با کمک فیلم

  • انتخاب فیلم مناسب همراه با زیرنویس : انتخاب فیلم مناسب در سطح و توانایی‌های شما بسیار پر اهمیت است ، فیلم‌هایی که دارای اصطلاحات کاربردی و لغات مهم هستند را انتخاب کنید به علاوه فیلم‌ها حتماً باید زیرنویس داشته باشند .
  • تمرکز بر مهارت شنیداری و تکرار دوباره جملات : یکی از تاثیرات تماشای فیلم‌های خارجی تقویت مهارت شنیداری می‌باشد که باید در هنگام دیدن فیلم مرتب جملات را تکرار کرده و سعی کنید عبارات جدید را شناسایی و تلفظ آنها را تمرین نمایید.
  • خواندن جملات : صحنه‌ ای کوتاه از فیلم مد نظر را انتخاب کرده و دیالوگ آن را تکرار کنید این کار نه تنها باعث بهبود در مهارت گفتاری شما خواهد شد بلکه در درک و مفهوم جملات نیز بسیار تاثیرگذار است.
  • ترجمه کردن و درک مطلب : در حین تماشای فیلم سعی کنید ابتدا در حد توانایی کلمات را ترجمه و سعی در درک جملات نمایید این روش جهت یادگیری لغات جدید بسیار مناسب است.
  • تماشای فیلم با دوستان : تماشای فیلم با دوستان جهت به اشتراک گذاشتن لغات و عبارات همچنین مهارت گفتاری در جهت یادگیری زبان شما بسیار مفید می‌باشد.

یادگیری زبان انگلیسی با کمک فیلم

  • استفاده از یک دیکشنری : هنگام تماشای فیلم شاید با بسیاری از واژگان و عبارت‌هایی آشنا شوید که معنی و مفهوم آنها را نمی‌دانید بنابراین همراه داشتن یک ابزار ترجمه یا دیکشنری در حین تماشای فیلم بسیار کمک کننده است چرا که پیدا کردن معنی لغت در به حافظه سپردن شما تاثیر بسزایی دارد.
  • دیدن فیلم با زبان اصلی : در ابتدا باید یک بار فیلم را بدون زیرنویس تماشا کنید تا دید کلی و بهتری نسبت به فیلم پیدا کنید سپس یک بار با زیرنویس تماشا کنید.
  • یادداشت کردن : یادداشت کردن تاثیر بسزایی در به حافظه سپردن دارد بنابراین سعی کنید لغات جدید را با شکل نوشتاری صحیح آن تمرین کنید همچنین اگر دیالوگ‌هایی برای شما گنگ بود آن را یادداشت نموده و بعد از پایان فیلم آن را ترجمه کنید.
  • دیدن دوباره فیلم با زیرنویس : در این مرحله با رویکرد یادگیری زبان انگلیسی فیلم را نگاه کنید و با دقت به زیرنویس زبان انگلیسی آن توجه کرده و هرگاه کلمه تازه‌ای را مشاهده کردید آن را یادداشت نمایید .
  • سپس با کمک دیکشنری که در دسترس دارید لغات تازه را بازبینی نموده و جملات را تکرار کرده و سعی نمایید تلفظ آنها را نیز یاد بگیرید در نهایت اگر با دوستان خود فیلم را تماشا کنید می‌توانید با آنها دیالوگ های فیلم را تلفظ کنید، علاوه بر اینکه لذت دیدن فیلم را چندین برابر می‌کنید مهارت گفتاری خود را نیز در کنار آن تقویت خواهید کرد .
نکات و روش یادگیری زبان انگلیسی با کمک فیلم

بهترین فیلم های یادگیری زبان انگلیسی

اولین سوالی که به ذهن افراد می‌رسد این می‌باشد که برای آموزش زبان انگلیسی چه فیلم‌هایی را انتخاب کنیم ؟
بسیاری از فیلم‌های امروزی حاوی جملات و عبارت‌هایی که به تقویت زبان انگلیسی شما کمک کنند نیستند بنابراین باید فیلمی را که دارای جملات و عبارت‌های مهم زبان هستند را انتخاب نمایید.
فیلم‌های طنز و آموزنده بهترین فیلم‌ها برای آموزش زبان انگلیسی هستند چرا که آدم را کمتر خسته می‌کنند و معمولاً اصطلاحات و تمثیل‌های بسیاری در ساختار فیلم به کار گرفته شده است که در فرهنگ خودشان رایج می‌باشد در ادامه بهترین فیلم ها برای یادگیری زبان انگلیسی را معرفی خواهیم کرد.

1 _ بینوایان

این فیلم بر اساس رمان مشهور بینوایان نویسنده فرانسوی ویکتور هوگو ساخته شده است و در ژانر درام ، رمانتیک به کارگردانی تام هوپر سال ۲۰۱۲ ساخته شده است.

داستان فیلم : در قرن نوزدهم میلادی مردی به نام ژان والژان پس از حکم آزادی‌ ، تحت تعقیب تعقیب بازپرسی قرار می‌گیرد و پس از گذشت چندین سال ، با هویتی جدید به زندگی خود ادامه می‌دهد در این راستا تصمیم ژان والژان برای مراقبت از یک دختر کارگر زندگی هر دوی آنها را برای همیشه تغییر می‌دهد و…

تماشای آنلاین فیلم

اموزش زبان با فیلم

2 _ ذهن زیبا

فیلمی آمریکایی در سبک درام بر اساس کتابی نوشته سیلویا ناسار با کارگردانی ران هاوارد ساخته شده است همچنین جایزه اسکار نیز دریافت کرده است.

داستان فیلم : این فیلم بر اساس زندگی‌نامه ریاضیدان جان نش ساخته شده است جان نش پس از فارغ التحصیلی به سمت استادی برگزیده می‌شود او توانایی کشف رابطه بین اشکال و اعداد را کسب می‌کند سپس مامور سیا به او پیشنهاد فعالیت در زمینه رمز شکنی در سیاه را می‌دهد اما….

تماشای آنلاین فیلم

بهترین فیلم برای آموزش زبان انگلیسی

3 _ ارباب حلقه‌ها

بدون شک تمامی افراد نام این کتاب یا این فیلم را شنیده‌اند که بر اساس رمان ارباب حلقه‌ها نوشته جی آر آر تالیون ساخته شده است این فیلم شامل ۳ قسمت بوده و از ۱۱ اکتبر ۱۹۹۹ تا ۲۲ دسامبر ۲۰۰۰ به طور همزمان در زادگاه جکسون در نیوزلند فیلمبرداری شده است که تا سال ۲۰۰۴ به طول انجامید.
ارباب حلقه‌ها به عنوان یکی از برترین و تاثیرگذارترین مجموعه فیلم‌های ساخته شده در تاریخ سینما یاد می‌شود و توانسته ۱۷ جایزه اسکار از ۳۰ نامزدی دریافت کند.
داستان فیلم : این فیلم داستان زندگی یک هابیت به فروید را روایت می‌کند که همراه با یاران حلقه در تلاش است تا حلقه یگانه را به منظور جلوگیری از رسیدن به صاحبش یعنی ارباب تاریکی که با آن توانایی تصاحب سرزمین میانی را دارد نابود کنند و….

تماشای آنلاین فیلم

سایت اموزش زبان با فیلم

4 _ هری پاتر

مجموعه‌ای از هشت رمان فانتزی نوشته جی کی رولینگ نویسنده بریتانیایی است که در سال ۱۹۹۸ رولینگ حق سینمایی چهار کتاب اول را به کمپانی وارنر برانس فروخت و در مجموع این فیلم شامل ۸
هشت قسمت است که در آنها نقش هری پاتر را دنیل ردکلیف بازی می‌کند.
داستان فیلم : کودک یتیم به نام هری پاتر که قدرت جادوگری دارد در دنیایی معمولی در کنار خاله و شوهر خاله خود زندگی می‌کند او در 11 سالگی به عنوان دانش آموز وارد مدرسه هاگوارتز( مدرسه آموزش سحر و جادوگری) خواهد شد و اتفاقات داستان از اینجا شروع می شود…..

تماشای آنلاین فیلم

اپلیکیشن اموزش زبان با فیلم

5 _ فارست گامپ

این فیلم در ژانر کمدی_ درام به کارگردانی رابرت زمیکس محصول سال ۱۹۹۴ که بر اساس به همین نام توسط وینستون گرام در سال ۱۹۸۶ نوشته شده است .
دیالوگ : مامان همیشه می‌گفت زندگی مانند یک جعبه شکلات است شما هرگز نمی‌دانید که چه چیزی اتفاق خواهد افتاد .

این دیالوگ به عنوان چهلمین دیالوگ برتر از ۱۰۰ دیالوگ منتخب آمریکا انتخاب شده است .
داستان فیلم : فارست گامپ مرد ساده دل و مهربانی که در ایستگاه اتوبوس منتظر نشسته و با آمدن خانمی داستان زندگی‌اش را تعریف می‌کند فارست کودکی است که از بهر هوشی پایین‌تری نسبت به همسالان خود بهره‌مند می‌باشد و در کنار مادر خود …..

تماشا آنلاین فیلم

اموزش زبان با فیلم کوتاه

6 _ دزدان دریایی کارائیب

مجموعه فیلم فانتزی به کارگردانی جری بروکهایمر بر اساس پارک تفریحی والد دیزنی ساخته شده است همچنین با فروش ۴.۵ میلیارد دلار به چهاردمین مجموعه فیلم پرفروش تاریخ تبدیل شده و نه تنها لهجه بریتیش و شمرده عبارات زیادی را دارد بلکه بسیار سرگرم کننده و جذاب نیز می‌باشد.
داستان فیلم : الیزابت و ویل ترنر دو جوان در خانواده‌های متفاوت عاشق هم می‌شوند در این میان جک اسپارو به همراه ویل به ماجراجویی خطرناک رفته تا الیزابت را از دست کاپیتان نفرین شده نجات دهند در این میان اتفاقات زیادی…..

تماشای آنلاین فیلم

اموزش زبان انگلیسی با فیلم

7 _ هابیت

فیلمی سه قسمت در سبک حماسه‌ای _فانتزی بر اساس رمان جی آر آر تالکین است و پیتر جکسون کارگردان و تهیه کننده فیلم می‌باشد همچنین عبارات و کلمات شمرده و قابل فهم ادا به همراه داستان جذاب شما را متحیر خواهد کرد.

داستان فیلم : در سرزمین میانه شهری به نام ایربور قرار داشت که مرکز حکومت ترور پادشاه دورف‌ها بود در این شهر دامنه کوهستان پر از معادن طلا و یاقوت می‌باشد در هنگام استخراج معادن سنگ سفیدی را پیدا کردند که ترور آن را آرکنستون نامید ….

تماشای آنلاین فیلم

اموزش زبان با فیلم نی نی سایت

8 _ رستگاری در شاوشنک

فیلم آمریکایی در ژانر درام به نویسندگی فرانک دارابونت بر اساس رمان کوتاهی استیون کینگ در سال ۱۹۹۴ ساخته شده است فیلم با بازیگری تام هنکس و تام کروز چندین جایزه اسکار را دریافت کرده است و نه تنها در یادگیری زبان شما تاثیر خواهد گذاشت بلکه یک فیلم تاثیرگذار نیز می‌باشد.
یکی از دیالوگ‌های این فیلم : امید چیز خوبیه ، شاید بهترین چیزها، و هیچ چیز خوبی هیچ وقت از بین نمیره….
داستان فیلم : جوان با اسم اندی دوفرین به جرم قتل همسر و معشوقه‌اش به حبس ابد در زندان ایالاتی شائوشنگ محکوم می‌شود او در محاکمه تاکید می‌کند که مرتکب جرمی نشده است اما قاضی او را گناهکار می‌داند و در زندان ….

تماشای آنلاین فیلم

برنامه اموزش زبان با فیلم

9 _ پارک ژوراسیک

فیلم آمریکایی در ژانر اکشن علمی _ تخیلی به کارگردانی استیون اسپیلبرگ در سال ۱۹۹۳ منتشر شد این فیلم بر اساس رمان مایکل کرایتون ساخته شده و دارای لغات و اصطلاحات علمی بسیار زیادی می‌باشد در کنار یادگیری زبان یک فیلم بسیار جذاب و هیجان انگیز می‌باشد.
داستان فیلم : در جزیره ایزلا نوبلار پارک تفریحی ساخته شده است که در آن دایناسورها شبیه سازی شده و آزمایش‌هایی توسط دانشمندان انجام می‌شود جان هاموند و گروهی از دانشمندان برای بازدید از این پارک می‌روند در این بازدید اتفاقات جالبی برای این گروه اتفاق می افتد ….

تماشای آنلاین فیلم

اموزش زبان با فیلم
5/5 - (1 امتیاز)
https://radtime.org/?p=11774
اشتراک گذاری:

نظرات

1 نظر در مورد بهترین فیلم ها برای یادگیری زبان انگلیسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *