دانلود رمان ارباب حلقه ها (Lord Of The Rings) - آموزشگاه زبان های خارجی راد تایم

دانلود رمان ارباب حلقه ها (Lord Of The Rings)

1190 بازدید
دانلود رمان ارباب حلقه ها (Lord Of The Rings)

دانلود رمان ارباب حلقه ها (Lord Of The Rings)

ارباب حلقه‌ها (به انگلیسی: The Lord of the Rings) رمانی به سبک خیال‌پردازی حماسی به قلم جی. آر. آر. تالکین نویسنده و زبان‌شناس انگلیسی است. این مجموعه داستان ادامهٔ اثر پیشین تالکین با نام هابیت است که در همین ژانر نوشته شده بود. این کتاب طی ۱۲ سال از سال ۱۹۳۷ تا ۱۹۴۹ که بیشتر آن در زمان جنگ جهانی دوم بوده نگارش شده است. اگرچه این کتاب دربین خوانندگان به شکل یک سه‌گانه جا افتاده است، اما در ابتدا بنا بود این اثر جلد اول کتاب سیلماریلیون باشد که نویسنده به دلایل اقتصادی تصمیم به حذف جلد دوم گرفت و کتاب ارباب حلقه‌ها را در سال ۱۹۵۴ تا ۱۹۵۵ در سه جلد منتشر کرد.از آن زمان تا کنون کتاب ارباب حلقه‌ها بارها تجدید چاپ شده و به زبان‌های زیادی ترجمه شده است. کتاب ارباب‌حلقه‌ها یکی از مشهورترین و تاثیرگذارترین کتاب‌های ادبیات در قرن ۲۱ به شمار می‌رود.

دانلود رمان ارباب حلقه ها (Lord Of The Rings) : فایل PDF

نقد رمان دانلود رمان ارباب حلقه ها (Lord Of The Rings)

جی. آر. آر. تالکین (J. R. R. Tolkien)، پس از نوشتن رمان هابیت (The Hobbit) به سراغ بزرگ‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین نوشته‌اش، یعنی رمان های ارباب حلقه ها (The Lord of the Rings) رفت تا در آینده پیتر جکسون بتواند یکی از بهترین فیلم‌های فانتزی تاریخ سینما را بسازد. ارباب حلقه ها یکی از شناخته‌شده‌ترین رمان‌ها و فیلم‌ها در سراسر جهان است و تقریبا همه نام آن را شنیده‌اند

 ارباب حلقه ها رمان فانتزی حماسی به قلم جی. آر. آر. تالکین است که در ابتدا دنباله‌ای برای رمان هابیت به شمار می‌رفت اما به نوشته‌ای بسیار بزرگ‌تر از انتظار تبدیل شد. این رمان‌ها با فروش 150 میلیون نسخه در سراسر جهان، جزو پرفروش‌ترین رمان‌های تاریخ هستند. نام رمان به شخصیت خبیث داستان، یعنی «سائورون» یا «ارباب تاریکی»، برمی‌گردد که مدت‌ها پیشتر حلقه‌ای ساخت تا بتواند به سایر حلقه‌های قدرت حکومت کند و این سلاح نهایی را برای فتح تمام سرزمین میانه به‌کار بگیرد. داستان رمان‌ها از سرزمین آرام شایر، سرزمین هابیت‌های مهمان‌نواز، آغاز می‌شود و به دنبال جنگی برای نابودی حلقه که شخصیت‌هایی مانند «فرودو»، «سَم»، «مری» و «پیپین» را درگیر خود می‌کند، می‌رود.

دانلود رمان ارباب حلقه ها (Lord Of The Rings)
دانلود رمان ارباب حلقه ها (Lord Of The Rings)

بیشتر بخوانید :

کتاب های Speakout

دانلود کتاب های Taxi

کتاب های Hitit

دانلود کتاب های Speakout

دانلود کتاب های Mindset for IELTS

دسته: کتاب انگلیسی مناسب

خواندن کتاب داستان چه تاثیری بر روی تقویت زبان انگلیسی دارد؟

خواندن کتاب داستان تاثیر زیادی بر یادگیری زبان انگلیسی دارد. پیشنهاد می شود زمانی که کتاب می خوانید دفتر یادداشتی را کنار خود داشته باشید و جملات یا لغات جدید را یادداشت کنید. بعد از این کار باید به دفتر خود رجوع کنید و نکات جدیدی را که یاد گرفته اید مرور کنید. این موضوع در پیشرفت سریع شما بسیار موثر است. باید هر چند وقت یک بار حتما نکات جدید را مرور کنید.

سعی کنید اگر ساختاری را یاد می گیرید ، آن را تمرین کنید و مثال های متفاوتی با زمان های مختلف بزنید تا یاد بگیرید. در مورد لغات هم باید با آن ها جمله بسازید و در داخل متن لغات را یاد بگیرید تا طرز استفاده از آن لغت را هم فرا بگیرید. روزی 20 دقیقه زمان گذاشتن برای کتاب خواندن اصلا زمان زیادی نیست و هر کسی می تواند این کار را انجام دهد. بعد از مدت کوتاهی متوجه تغییر سطح زبان خود خواهید شد و همین موضوع در زبان آموزان ایجاد انگیزه خواهد کرد. در ضمن خواندن کتاب داستان یک عادت بسیار خوب است که به مرور باعث می شود شما هرگز زبان را فراموش نکنید و در عین این که از این کار لذت می برید زبان یاد بگیرید.

یادگیری زبان‌های خارجی با خواندن کتاب

 باید گفت شما اگر به صورت منظم هر روز مطالعه داشته باشید خیلی سریع پیشرفت خواهید کرد. توانایی شما در صحبت کردن و نوشتن به شدت افزایش می یابد. شما خواندن را می توانید با کتاب های داستان شروع کنید تا از این کار لذت برید. بعد ازمدتی که سطح زبان شما به سطح مطلوبی رسید قادر خواهید بود مطالب تخصصی تر را متناسب با علایق خود انتخاب کنید.

حتی این که مطالبی را در زمینه تخصص و رشته خود بخوانید خیلی موثر خواهد بود. خواندن مطالب گوناگون در هر زمینه ای باعث می شود شما لغات تخصصی آن موضوع را یاد بگیرید و اگر در آزمون های زبان شرکت کنید می توانید به خوبی از پس بخش reading و writing بر بیایید. کتاب های داستان متناسب با سطوح مختلف موجود هستند و شما بسته به سطح زبان خود باید یکی از آن ها را انتخاب کنید و به مرور به سطح های بالاتر بروید. انجام فعالیت های جانبی در حین زبان خواندن سرعت پیشرفت را چندین برابر می کند.

3.4/5 - (5 امتیاز)
https://radtime.org/?p=12501
اشتراک گذاری:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود رمان ارباب حلقه ها (Lord Of The Rings)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.