بهترین آموزشگاه آیلتس در شمال تهران - آموزشگاه زبان های خارجی راد تایم

بهترین آموزشگاه آیلتس در شمال تهران

1477 بازدید
بهترین آموزشگاه آیلتس در شمال تهران

بهترین آموزشگاه آیلتس در شمال تهران کدام است ؟ شاید شما هم برای شرایط مختلف اقامت ، تحصیل و غیره به مدرک آیلتس نیاز پیدا کرده اید .این سوال که بهترین آموزشگاه آیلتس کدام است دغدغه خیلی از زبان آموزان است .

ما در این مطلب بهترین آموزشگاه آیلتس را به شما معرفی میکنیم و درکنار آن بهترین مدرسین و منایع را برای موفقیت در آزمون آیلتس به شما معرفی میکنیم .

پیش از هر چیز به این نکته توجه کنید اگر آموزشگاه انتخابی شما کیفیت مناسبی نداشته باشد با مشکلات عدیده ای روبرو خواهید شد. اساتید ناکارآمد تلفظ را بصورت غیر اصولی به شما آموزش می دهند و در کشور مقصد مثل بوق در کَرنا خواهید بود. موسسات این چنینی با بی برنامگی، امتحانات غیر اصولی و هزار عیب و ایراد دیگر، ماهها یاذگیری شما را به تاخیر می اندازند و …

به هر حال انتخاب بهترین کلاس آیلتس خیلی مهم است، چون ما نمی‌خواهیم زمان و پولمان را به راحتی از دست بدهیم.

جدول محتوا

وجـــــه تمایز موسسه زبان رادتایم 

تمامی اساتید آیلتس این موسسه حداقل دارای مدرک فوق لیسانس زبان و دارای نمره ۸.۵ در آیلتس میباشند. همچنین با برخورداری از کتب و جزوات تالیف شده این اساتید راه دریافت نمره آیلتس برای دانشجویان بسیار کوتاه تر میباشد. قبل از شروع کلاس های آمادگی آزمون آیلتس، برنامه ریزی کلاس بصورت دقیق انجام شده و برنامه آموزشی تحویل استاد قرار می گیرد. در بین دوره نیز اساتید،‌ چندین بار مورد ارزیابی قرار می گیرند.

بهترین روش تدریس زبان انگلیسی-آنلاین یا حضوری
بهترین روش تدریس زبان انگلیسی-آنلاین یا حضوری

دوره های آموزشی در بهترین کلاس آیلتس IELTS در شمال تهران

  • کلاس های گروهی عادی 
  • کلاس های گروهی فشرده
  • کلاس های گروهی فوق فشرده
  • کلاس های نیمه گروهی
  • کلاس های خصوصی.

شناخت بهترین موسسه آیلتس در شمال تهران

خیلی وقت ها رد شدن در آزمون آیلتس ربطی به تلاش ما ندارد که نیاز باشد چاشنی آن را بیشتر کنیم. یک زمانی ما در حد لازم کوشش کرده‌ایم، اما به نتیجه دلخواه نرسیده‌ایم. آن وقت است که باید ریشه این مشکل را پیدا کنیم. بیشتر اوقات ریشه از شیوه آموزشی یا منابع آیلتس است که به ما معرفی کرده‌اند یا در کل از آموزشگاهی که انتخاب کرده‌ایم.

ویژگی‌های بهترین موسسه آیلتس در شمال تهران

بهترین موسسه آیلتس باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

1- تجربه و شهرت: موسسه باید دارای تجربه و شهرت کافی در زمینه آموزش آیلتس باشد.

2- مدرسان با تجربه: موسسه باید دارای مدرسان با تجربه و صاحب مدارک بین‌المللی باشد که بتوانند به دانش‌آموزان کمک کنند تا در آزمون آیلتس موفق باشند.

3- کلاس‌های کوچک: بهترین موسسه آیلتس باید کلاس‌های کوچکی را برگزار کند تا مدرسان بتوانند به صورت فردی با دانش‌آموزان کار کنند و به راحتی اشکالات آنها را برطرف کنند.

4- ارائه مطالب به‌روز: موسسه باید مطالب به‌روز و با کیفیتی را به دانش‌آموزان خود ارائه دهد تا بتوانند با آخرین تغییرات روی آزمون آیلتس آشنا شوند.

بهترین موسسه آیلتسIELTS در شمال تهران – آموزشگاه راد تایم

5- محیط آموزشی مناسب: موسسه باید دارای محیطی مناسب برای آموزش باشد که شامل تجهیزات آموزشی، کتابخانه، کلاس‌های صوتی و تصویری و امکانات دیگر مورد نیاز برای آموزش باشد.

6- ارائه مشاوره: موسسه باید قبل از شروع دوره‌های آموزشی، به دانش‌آموزان خود مشاوره‌های لازم را در زمینه آیلتس و توانایی آنها برای شرکت در آزمون ارائه دهد و در طول دوره‌های آموزشی، به دانش‌آموزان خود کمک کند تا به بهترین شکل ممکن برای شرکت در آزمون آیلتس آماده شوند.

7- ارائه منابع آموزشی: موسسه باید منابع آموزشی قابل دسترسی برای دانش‌آموزانش را فراهم کند. این منابع شامل کتاب‌های درسی، مقالات، ویدئوها، آزمون‌های شبیه‌سازی شده و … است.

8- تدوین برنامه آموزشی شخصی: بهترین موسسه آیلتس باید برنامه آموزشی شخصی برای هر دانش‌آموز تدوین کند تا بتواند به بهترین شکل ممکن به نیازهای هر دانش‌آموز پاسخ دهد.

9- قیمت مناسب: قیمت دوره‌های آموزشی باید مناسب باشد و با کیفیت آموزشی موسسه هماهنگ باشد تا دانش‌آموزان بتوانند با هزینه مناسب به آموزش آیلتس دسترسی داشته باشند.

10- ارائه پشتیبانی پس از پایان دوره: بهترین موسسه آیلتس باید پشتیبانی پس از پایان دوره را به دانش‌آموزان خود ارائه دهد تا بتوانند در هر مرحله‌ای از آموزش خود کمک و راهنمایی دریافت کنند.

آزمون آیلتس آکادمیک
آزمون آیلتس آکادمیک مختص داوطلبانی است که می خواهند به کشور های دیگر مهاجرت تحصیلی کنند

نحو ارزیابی زبان آموزان آزمون آیلتسIELTS در راد تایم

نظام ارزیابی آزمون آیلتس در بهترین آموزشگاه آیلتس تهران باید شامل ارزیابی‌های متعددی باشد که به دانش‌آموزان کمک کند تا به بهترین شکل ممکن برای شرکت در آزمون آیلتس آماده شوند. این ارزیابی‌ها شامل موارد زیر است:

1- تست تعیین سطح: در ابتدای دوره‌های آموزشی، به دانش‌آموزان تست تعیین سطح داده می‌شود تا میزان آشنایی و توانایی آنها در زبان انگلیسی بررسی شود.

2- تمرین‌های شبیه‌سازی آزمون: به دانش‌آموزان تمرین‌های شبیه‌سازی آزمون آیلتس داده می‌شود تا بتوانند با قالب، ساختار و نحوه برگزاری آزمون آشنا شوند.

بهترین کلاس آیلتس در غرب تهران – راد تایم

3- مشاوره‌های فردی: به دانش‌آموزان مشاوره‌های فردی در زمینه نحوه آماده شدن، زمان‌بندی و راهکارهای موثر برای شرکت در آزمون آیلتس ارائه می‌شود.

4- برگزاری آزمون‌های مداوم: به دانش‌آموزان آزمون‌های مداومی برگزار می‌شود تا بتوانند پیشرفت خود را در طول دوره‌های آموزشی ارزیابی کنند.

بهترین کلاس آنلاین آیلتس – آموزشگاه زبان راد تایم (کلاس آیلتس حضوری و آنلاین)

5- ارزیابی‌های مستمر: در طول دوره‌های آموزشی، به دانش‌آموزان ارزیابی‌های مستمر در زمینه مهارت‌های مختلف آیلتس ارائه می‌شود تا بتوانند نقاط ضعف خود را شناسایی کرده و بهبود آنها را تلاش کنند.

6- مروری بر پیشرفت: در پایان هر دوره آموزشی، به دانش‌آموزان مروری بر پیشرفت خود داده می‌شود تا بتوانند میزان پیشرفت خود را ارزیابی کنند و در طول دوره‌های آینده به بهبود آن کار کنند.

7- فیدبک مداوم: به دانش‌آموزان فیدبک‌های مداوم در طول دوره‌های آموزشی در زمینه مهارت‌های مختلف آیلتس داده می‌شود تا بتوانند نقاط ضعف خود را شناسایی کرده و بهبود آنها را تلاش کنند.موسسه آیلتس تهران – راد تایم

کلاس و دوره آیلتس
کلاس آیلتس موسسه زبان های خارجی رادتایم

کدام آزمون را انتخاب کنید؟

برای انتخاب بین آیلتس آکادمیک و جنرال باید چندین نکته را در نظر بگیرید.

آیلتس آکادمیک – این آزمون برای کسانی که قصد دارند تحصیلات عالی (مقطع ارشد به بالا) کسب کنند یا برای کسانی که مایل به گذراندن دوره های آموزشی در یک رشته حرفه ای مانند پزشکی یا مهندسی هستند مناسب خواهد بود. همانطور که از نام آن پیداست، این نسخه آمادگی متقاضیان برای تحصیلات دانشگاهی یا آموزش انگلیسی را ارزیابی می کند.

آیلتس جنرال- اگر قصد تحصیل، کار یا آموزش در یک کشور انگلیسی زبان دارید یا در حال مهاجرت به یک کشور انگلیسی زبان مانند استرالیا، کانادا، نیوزیلند، انگلستان یا موارد دیگر هستید، باید به آزمون جنرال فکر کنید. داوطلبان آزمون آیلتس جنرال در مورد استفاده روزمره از زبان، با محتوا و سوالات متمرکز بر محیط کار و موقعیت های اجتماعی مورد آزمایش قرار می گیرند.

هر دو آزمون آکادمیک و جنرال شامل چهار بخش هستند: گوش کردن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن.

دقت کنید: نمره آزمون آیلتس طبق به روز رسانی یک ماه پیش ielts.org از تاریخ امتحان حداکثر تا 3 سال اعتبار دارد. (از تاریخ برگزاری آزمون)

چند بار در سال می توانم امتحان دهم؟

این آزمون بیش از ۴۸ بار در سال گرفته می ‌شود. اگر آزمون را پشت سر گذاشتید و از پس آن بر نیامدید، می توانید بدون هیچ تأخیر یا محدودیتی دوباره آزمون را شرکت کنید. نتیجه ی آزمون آیلتس از نمره صفر تا نمره ۹ می ‌باشد که معمولاً فقط افراد بومی زبان می توانند نمره ۹ بگیرند. نمره ۷ در آزمون آیلتس یکی از بلندپایه ترین اهداف اکثر دانش آموزان بین المللی می باشد.

برای این که به این رویای خود دست پیدا کنید، باید برای آن تلاش کنید. نمره ۷ یا ۷ و نیم در آزمون آیلتس، نشان دهنده این است که شما به اندازه کافی برای شرکت در دانشگاه های جهانی سطح زبان خوبی دارید و حتی می توانید در موسسات آیوی لیگ تحصیل کنید. (نام گروهی از دانشگاه های قدیمی و نامور بخش شرقی ایالات متحده (از جمله: هاروارد و پرینستون و ییل و کرنل) که اتحادیه ی ورزشی و غیره دارند، ) 

نمره زیر 6 آیلتس به معنی یک فرد معمولی و ضعیف می باشد. پس باید به فکر نمره بالای 6 باشید!

آزمون تولیمو TOLIMO
برای تحصیل در مقطع دکتری لازم به شرکت در آزمون تومیلو TOMILO و یا آزمون های معتبر مانند آیلتس، تاقل و… دارید

برای تقویت سریع تر مهارت آیلتس…؟

چه کلاس بروید یا نه، ترفندهای زیر و انتهای مطلب را حتما باید بلد باشید زیرا در هیچ کلاسی به شما یاد نخواهند داد:

  • مطالعه کوتاه روزانه به مراتب از مطالعه برای مثال ۶ ساعت در آخر هفته موثرتر است. رمز موفقیت در تداوم و تکرار است.
  • سعی کنید حدود ۵ یا ۶ روز در هفته مطالعه کنید و زمانی را انتخاب کنید که بتوانید به خوبی تمرکز داشته باشید (وقتی خیلی خسته نیستید).
  • کلماتی که نمی دانید را یادداشت کنید- معنی آنها را پیدا کرده و سعی کنید در طول هفته آینده آنها را یاد بگیرید – املای آنها را نیز تمرین کنید. آیا می توانید از این کلمات در نوشتن استفاده کنید؟ در صحبت کردن چطور؟ آیا این کلمات مرتبط با موضوع خاصی هستند که ممکن است دوباره با آن روبرو شوید؟
  • برای موضوعات مختلف لیست واژگان ایجاد کنید: شما با این موضوعات و کلمات بارها و بارها روبرو خواهید شد. 
  • اگر به تمرین اسپیکینگ احتیاج داریدیا مکالمه ضعیفی دارید: موضوعی را انتخاب کرده و به مدت ۲ دقیقه درباره آن صحبت کنید. صدای خود را ضبط کنید به آن گوش دهید و خود را اصلاح کنید.
  • مقابل آینه با صدای بلند تمرین کنید (یا اینکه صدای خود را ضبط کنید تا به اشکالات خود پی ببرید)
  • در مواقع بیکاری، رانندگی و … ترانه های انگلیسی گوش کنید و تمرین کنید.

بیشتر بخوانید :


با این منابع رایگان آیلتس بالای 7 بگیر!

مراکز برگزاری آزمون آیلتس | مقایسه مراکز برگزاری آزمون آیلتس در تهران

سمپل رایتینگ تسک 1 جنرال | نمونه رایتینگ آیلتس جنرال تسک 1


چرا انتخاب موسسه آیلتس خوب در شمال تهران بسیار مهم است؟

دقت کنید که نمره آیلتس تاثیر بسیار زیادی در پذیرش یا جذب شما در کشور مقصد دارد در این موضوع شک نکنید. از طرف دیگر نمره آیلتس شما همانطور که قبلا نیز گفته شد حداقل باید بالای 5 و نیم باشد. از طرف دیگر زمان زیادی برای آمادگی آیلتس (حداقل 4 ماه فشرده) نیاز خواهید داشت.

کلاس آیلتس - دوره آیلتس
کلاس آیلتس رادتابم

تفاوت آموزشگاه آیلتس با مرکز برگزاری آیلتس چیست؟

اکثر کسانی که برای آزمون آیلتس آماده می شوند این سوال رادارند که مرکز آزمون آیلتس همان آموزشگاه آموزش آیلتس است یا نه؟ اگر شما هم این اشتباه را می‌کنید باید بدانید که آموزشگاه آیلتس صرفاً برای آماده شدن متقاضیان برای آزمون اصلی راه‌اندازی شده است، در صورتی که مرکز برگزاری آیلتس همان محل آزمون اصلی است.

آموزشگاه آیلتس در شمال تهران

آموزشگاه آیلتس راد تایم یا همان بهترین موسسه آیلتس یک آموزشگاه زبان است که دوره‌های آمادگی این آزمون را برگزار می‌کند. متقاضیان با شرکت در این دوره‌ها آماده شرکت در آزمون اصلی IELTS خواهند شد. با توجه به شرایط آموزشگاه، نوع آزمون و شرایطی که متقاضیان دارند، آموزشگاه‌های آیلتس امکانات متنوعی را ارائه می‌کنند.

از جمله این خدمات می‌توان به امکان شرکت در کلاس‌های خصوصی و حضوری، شرکت در آزمون‌های دوره‌ای، یادگیری ترفندها و تکنیک‌های اخذ نمره بالا در آزمون آیلتس و… اشاره کرد.

مراکز مطرح در این زمینه مشاوره آیلتس، برنامه‌های خود خوان آیلتس، دوره‌های آنلاین آیلتس، پکیج‌های آموزشی آیلتس و مشاوره برای سنجش سطح متقاضیان این آزمون را هم در برنامه‌هایشان دارند.

مرکز برگزاری آیلتس

تنها مراکزی که مجوز از سازمان سنجش و ارتباط با موسسه آموزشی idp استرالیا را داشته باشند مجاز به برگزاری آزمون آیلتس هستند. این مراکز بعضی مواقع دوره‌های کوتاه‌مدت آمادگی پیش از آیلتس هم برگزار می‌کنند، اما امکان برگزاری کلاس‌های گروهی و آموزش به صورت گسترده برای متقاضیان آیلتس را ندارد.

موسسه آیلتس تهران – راد تایم

برای اینکه مدرک معتبر آزمون بین‌المللی آیلتس را دریافت کنید، باید در یکی از این مراکز برای امتحان حضور پیدا کرده و با تکنیک‌ها و نکاتی که در بهترین موسسه آیلتس یاد گرفته‌اید، آزمون‌هایتان را با موفقیت پشت سر بگذارید.

آمادگی برای آزمون آیلتس در شمال تهران

چطور برای آزمون آیلتسIELTS آماده شوم ؟ اولین قدم برای کسبت تجربه و موفقیت در IELTS شرکت در کلاس‌های مرتبط با این آزمون و کسب تجربه نزد اساتید معتبر آیلتس است. این کلاس­ها معمولاً به صورت عمومی برگزار می‌شوند، اما متقاضیان می‌توانند برای شرکت در کلاس‌های خصوصی هم آماده شوند.

حتما بخوانید : تقویت مهارت ریدینگ Reading | افزایش نمره ریدینگ آیلتس

آموزشگاه‌های آیلتس ایران بهتر هستند یا خارج؟

بعضی از متقاضیان آیلتس در کشورهای غیر از ایران ساکن هستند و برای کسب نمره بالاتر یا تمدید مدرکشان در این آزمون بین‌المللی شرکت می‌کنند، با این وجود کلاس‌هایی که خارج از ایران برگزار می‌شوند هزینه بالایی دارند و آموزشی که برای آیلتس ارائه می‌کنند با سبک آموزشی ایران تفاوت زیادی دارد.

اگر می‌خواهید با استاندارهای آموزشگاه‌های ایران در آزمون آیلتس شرکت کنید و هزینه مناسب‌تری را برای کسب آمادگی این آزمون بپردازید، پیشنهاد می‌کنیم یکی از بهترین موسسات آزمون آیلتس در شمال تهران یعنی آموزشگاه راد تایم را انتخاب کنید.

داخل ایران آیلتس بدهیم یا خارج از ایران؟

بعد از چالش انتخاب بهترین موسسه آیلتس، کاربران با مشکل شرکت در این آزمون بین‌المللی مواجه می‌شوند. بعضی از افراد ترجیح می‌دهند که در مراکز آیلتس داخل ایران شرکت کنند، در صورتی که عده‌ای به خارج از ایران برای شرکت در آزمون آیلتس سفر می‌کنند.

آزمون-آیلتس-1
آزمون-آیلتس

آیلتس زیر نظر کدام سازمان است؟

این آزمون در سال ۱۹۸۹ با همکاری سه سازمان انگلیسی و استرالیایی تالیف شده و اجرا می‌شود. در ادامه آن‌ها را معرفی کرده‌ایم.

  • کنسولگری بریتانیا (The British Council)
  • دپارتمان امتحانات و ارزیابی زبان انگلیسی دانشگاه کمبریج (Cambridge Assessment English)
  • موسسه آموزشی idp استرالیا (idp Australia)

با توجه به شرایط ایران و رابط آن با سایر کشورها، تمامی مراکزی که در داخل کشور خدمات آزمون آیلتس را ارائه می‌کنند تحت نظر موسسه آموزشی idp استرالیا هستند.

حتما بخوانید : آزمون ریدینگ آیلتس | ریدینگ آیلتس چگونه است؟

ویژگی‌های بهترین موسسه آیلتس در شمال تهران چیست؟

چهار مهارت شنیدار، نوشتار، گرامر و گفتار از جمله مهارت‌هایی هستند که در آیلتس مورد سنجش قرار می‌گیرند؛ بنابراین باید شرکت کننده در این زمینه از تبحر و تسلط کافی برخوردار باشد تا بتواند حداقل نمره قبولی را به خودش اختصاص دهد.

  • بهره‌مندی از اساتید برجسته بین‌المللی به منظور آموزش آیلتس
  • تنوع در ارائه خدمات آموزشی و برگزاری دوره‌های آمادگی تا پیشرفته
  • بهره‌مندی از مشاوره و پشتیبانی لازم در آموزش زبان انگلیسی و آیلتس
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • ارائه خدمات آنلاین
  • دسترسی آسان به مراکز و مؤسسات آموزش زبان انگلیسی
  • برند و هویت موسسه آیلتس
  • به روز بودن آموزش‌ها
  • تعیین سطح کردن دانشجویان

1) بهره‌مندی از اساتید برجسته بین‌المللی به منظور آموزش آیلتس

اساتید آموزشگاه راد تایم با استفاده از جدیدترین متد آموزشی موفقیت شما را در آزمون آیلتس و یا سایر آزمون‌های معتبر از قبیل آیلتس  بزرگ‌سالان و نیز آیلتس کودکان و نوجوانان یا نیز تضمین می‌کنند؛ به عبارت دیگر، وجود این اساتید موفقیت زبان آموزان و متقاضیان شرکت در آزمون رسمی آیلتس را تا حدود زیادی  برآورده خواهد کرد.

2) تنوع در ارائه خدمات آموزشی و برگزاری دوره‌های آمادگی تا پیشرفته

استفاده از انواع فیلم و یا پکیج‌های آموزشی مرتبط با این آزمون و نیز بهره‌گیری از آزمون‌های آزمایشی می‌تواند راه را تا حدود زیادی برای شرکت کنندگان در این دوره‌ها و قبولی در آزمون آیلتس هموار کند.

3) بهره‌مندی از مشاوره و پشتیبانی لازم در آموزش زبان انگلیسی و آیلتس

هر یک از شرکت کنندگان در آزمون‌های آنلاین می‌توانند از طریق مراجعه به مشاورین و استفاده از برنامه‌ریزی آموزشی مناسب در دوره‌های مختلفی که بدین منظور در این آموزشگاه‌راد تایم برگزار می‌شود، حضور داشته باشند و با آمادگی بیشتری در این آزمون مهم و ارزشمند شرکت کنند.

4) قیمت مناسب و مقرون به صرفه

از جمله ویژگی‌هایی که در مقایسه با سایر آموزشگاه‌ها و مؤسسات موجود، مراکز براتر آیلتس را متمایز کرده می‌توان به هزینه مناسب شرکت در دوره‌ها و کلاس‌های این آموزشگاه‌ها اشاره کرد. این قیمت‌ها موجب شده تا روزانه افراد زیادی که قصد شرکت در این آزمون‌ها را دارند در جستجوی بهترین موسسه آیلتس باشند.

5) ارائه خدمات آنلاین

بعضی از متقاضیان آیلتس در شهرستان‌ها زندگی می‌کنند و امکان حضور در کلاس‌های حضوری که در شهرهای بزرگ برگزار می‌شوند را ندارد، عده‌ای از متقاضیان هم به خاطر شرایط خاصی مانند کارمند بودن و… ترجیح می‌دهند در کلاس‌های آنلاین شرکت کنند.

رادتایم بهترین موسسه آیلتس درشمال تهران امکان برگزاری دوره‌های آنلاین را در کنار آموزش‌های حضوری ارائه می‌کند تا مخاطبان بتوانند به راحتی در دوره‌های مدنظرشان ثبت نام کرده و تکنیک‌های موفقیت در این آزمون بین‌المللی را یاد بگیرند.

از طرفی، هزینه دوره‌ها و کلاس‌های آنلاین بسیار مناسب‌تر و حتی پایین‌تر از دوره‌های حضوری است. به همین خاطر متقاضیان زیادی این نوع آموزش را برای افزایش توانایی زبان انگلیسی خودشان انتخاب می‌کنند. با این وجود انتخاب هر یک از روش‌های آموزشی به صورت حضوری یا فیزیکی بر عهده متقاضی خواهد بود.

6) دسترسی آسان به مراکز و موسسات آموزش زبان انگلیسی

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که موسسات آموزشی مذکور از آن‌ها برخوردار هستند دسترسی آسان علاقه‌مندان و زبان آموزان به این موسسات است. اغلب این مراکز دارای شعبه‌های مختلفی در شهرهای بزرگ و یا کلان‌شهرها هستند. متقاضیان شرکت در آزمون آیلتس به منظور شناسایی و آشنایی با بهترین موسسه آیلتس می‌توانند یکی از این گزینه‌ها را انتخاب کرده و سایر مراحل آزمون آیلتس را در این مراکز پیگیری کنند.

سوالات چندگزینه ای در لیسنینگ آیلتس
سوالات چند گزینه ای در لیسنینگ آیلتس جز چالش برانگیز ترین سوالات است که تکنیک های خاص خودش را دارد.

7) برند و هویت موسسه آیلتس

با توجه به اینکه امروزه در شبکه‌های اجتماعی مختلف پکیج‌های آموزش زبان انگلیسی مخصوص آیلتس به فروش می‌رسد، متقاضیان این آزمون باید مراقب زمان و هزینه خودشان باشند.

بهترین کلاس آیلتس در تهران – کلاس ها آیلتس آموزشگاه راد تایم

اگر راه اشتباهی را برای آموزش آیلتس انتخاب کنید، ممکن است در این آزمون نمره لازم را به دست نیاورید و به جای مسیر دست از بیراهه برای تقویت زبان انگلیسی خودتان استفاده کرده باشید!

بهترین موسسه آیلتس باید هویت و برند سازمانی داشته باشد و اعضای فعال در آن سابقه طولانی مدتی در زمینه ارائه خدمات آموزش زبان انگلیسی داشته باشند.

8) به روز بودن آموزش‌ها

موسسه‌های آیلتس باید مدام خودشان را با تغییراتی که در این آزمون رخ می‌دهد هماهنگ کنند. مخصوصاً از سال 2016 که آزمون آیلتس تغییرات جدی داشته و قانونمندتر شده، این به روز بودن یک نکته مهم برای انتخاب بهترین موسسه آیلتس محسوب می‌شود. اساتید و امکانات آموزشگاهی که انتخاب می‌کنید باید با آخرین تغییرات آیلتس همگام باشند و شما را در رسیدن به اهدافتان هدایت کنند.

9) تعیین سطح کردن دانشجویان

تعیین سطح متقاضیان آزمون آیلتس یک فاکتور مهم برای معرفی منابع و نوع کلاس‌هایی که آن‌ها باید شرکت کنند است. بعضی از افراد صرفاً با دانش مبتدی قصد شرکت در آزمون را دارند و باید موسسه مورد نظر آن‌ها را برای شرکت در کلاس زبان و رساندن سطحشان تا حد قبولی در آزمون راهنمایی کند. با تعیین سطح متقاضیان مشخص می‌شود که در چهار مهارت آیلتس چه سطحی دارند و کدام بخش از مهارت‌های آن‌ها نیاز به تقویت دارد.

آیا این آموزشگاه دوره‌های آموزشی آنلاین نیز دارد؟

بله،آموزشگاه زبان های خارجه راد تایم برای دوره آیلتس در تهران دوره‌های آموزشی آنلاین نیز ارائه می‌دهد. این دوره‌های آموزشی آنلاین به دانش‌آموزان امکان می‌دهند تا به صورت آنلاین و از راه دور در کنار مدرسان با تجربه و مشاوران آیلتس به آموزش آیلتس بپردازند.

در دوره‌های آموزشی آنلاین، دانش‌آموزان می‌توانند به صورت آنلاین به منابع آموزشی دسترسی داشته باشند، تمرین‌های شبیه‌سازی آزمون را انجام داده و با مدرسان و مشاوران آیلتس ارتباط برقرار کنند. همچنین، این دوره‌های آنلاین به دانش‌آموزان امکان می‌دهند تا در زمان‌هایی که برای حضور در کلاس‌های حضوری فرصت ندارند، به آموزش آیلتس بپردازند.

آیا دوره‌های آموزشی آنلاین هزینه کمتری نسبت به دوره‌های حضوری دارند؟

در بسیاری از موسسات آموزشی آیلتس، هزینه دوره‌های آنلاین کمتر از دوره‌های حضوری است. اما این مسئله به عوامل مختلفی مانند شیوه آموزش، کیفیت آموزش، تعداد ساعات آموزش و تعداد دانش‌آموزان در دوره بستگی دارد.

به طور کلی، دوره‌های آموزشی آنلاین به دلیل کمتر بودن هزینه‌های مربوط به اجاره محل و تجهیزات آموزشی، هزینه کمتری نسبت به دوره‌های حضوری دارند.

شروع آیلتس از صفر – آموزشگاه آیلتس درشمال تهران رادتایم

همچنین، دانش‌آموزان در دوره‌های آنلاین نیازی به هزینه‌های مربوط به حمل و نقل و مسافرت ندارند و می‌توانند در زمان‌هایی که برای حضور در کلاس‌های حضوری فرصت ندارند، به آموزش آیلتس بپردازند.

آموزش زبان آموزشگاه زبان های خارجه راد تایم
آموزش زبان آموزشگاه زبان های خارجه راد تایم

نتایج آیلتس

بعد از آزمون آیلتس دو هفته بعد احتمال اعلام نتایج وجود دارد. یادآور: اعتبار مدرک شما فقط ۲ سال است.

می توانید همزمان با پذیرش در آزمون آیلتس، به ‌دنبال مدارک مربوط به درخواست برای تحصیل در خارج از کشور هم باشید، زیرا قبولی در آزمون آیلتس یکی از الزامات بعضی از ویزاهای تحصیلی می ‌باشد. استثنا: اگر تحصیلات قبل شما به طور کامل به زبان انگلیسی بوده است ( و مدرک آن موجود است) ، نیاز به مدرک ندارید.

اکثریت دانشگاه های انگلیسی زبان در اروپا و آمریکا، برای قبول درخواست شما ؛ نمره کلی ۶ در آزمون آیلتس لیسانس و ۶ و نیم برای فوق لیسانس را می خواهند. پس انتخاب موسسه آیلتس بسیار مهم است.

ترفندهای آیلتس

ترفندهای بخش های زیر را چه کلاس بروید یا نروید نیاز خواهید داشت:

  • ترفندهای اسپیکینگ
  • ترفندهای ریدینگ
  • ترفندهای رایتینگ
  • ترفندهای لیسنینگ

سوالات متداول

آماده شدن برای آزمون آیلتس چقدر زمان نیاز دارد؟

برای یک زبان آموز معمولی و مشتاق مبتدی بین 4-6 ماه برای نمره بالای 6 زمان نیاز است

بدون کلاس هم می توان آیلتس گرفت؟

موفقیت در آزمون فقط باید زبان عمومی تان را تقویت کنید و ۳-۴ ماه قبل از آن آزمون تکنیک هایش را تمرین کنید. برای اطمینان از نتیجه گیری شرکت در کلاس آیلتس رادتایم پیشنهاد میشود.

زمان برگزاری و نحوه شرکت در آزمون آیلتس؟

زمان برگزاری این آزمون را خودتان انتخاب می کنید (با مراجعه به سایت رسمی یا مراکز مجاز برگزار کننده )- معمولا هر ماه دو بار و فقط در شهرهای بزرگ ایران برگزار می شود. سعی کنید از چند ماه قبل رزرو کنید.

گرامر درآزمون آیلتس هم مهم است؟

گرامر به صورت مجزا در آیلتس وجود ندارد و نگرانی از این بابت ندارید. اما بی تاثیر هم نیست

4.9/5 - (23 امتیاز)
https://radtime.org/?p=11589
اشتراک گذاری:

نظرات

3 نظر در مورد بهترین آموزشگاه آیلتس در شمال تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *